Waarnaartoe in oktober (c. 3 wkn)?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Robin
Reisexpert

Waarnaartoe in oktober (c. 3 wkn)?

Bericht door Robin »

Hallo,

We hebben dit jaar moeite om een bestemming voor onze vakantie te kiezen. We hebben dit jaar vrij laat vakantie, pas in oktober, en ongeveer 3 weken de tijd. Heeft iemand een leuk idee? Lokatie mag overal ter wereld zijn, maar Azie hebben we grotendeels al gezien.
Margot Bendijk

Facebook comment

Bericht door Margot Bendijk »

Seizoen voor midden-Amerika start in okt. Genoeg moois te zien!
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Waarnaartoe in oktober (c. 3 wkn)?

Bericht door LovesStedentrips »

Misschien de USA? De Dollar staat wel niet meer zo laag, maar toch genoeg moois te zien.

Of anders een rondreid Marrokko? Niet meer zo bloedheet, maar nog wel lekker weer en zo mooi.
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Liesbeth Ivens

Facebook comment

Bericht door Liesbeth Ivens »

Wat vinden jullie fijn om te zien of doen? Meer natuur of cultuur of combo? Andere voorkeuren????
Robin
Reisexpert

Bericht door Robin »

Hi,

We vinden bijna alles leuk, dat maakt het ook zo lastig om iets te kiezen. Het grootste probleem is denk ik dat 3 weken zo vreselijk kort lijkt als je een jaar gereisd hebt. En oktober is voor heel veel plaatsen in de wereld niet echt een goede maand. Europe valt daardoor in ieder geval af. En het moet wel een beetje een budgetvriendelijke reis zijn.

We vinden zowel natuur als cultuur leuk. Een paar dagen strand is ook prima maar hoeft niet. Als het maar een beetje lekker weer is..... Ik heb tot nu toe Marokko, Tunesie en Zuid-Korea als potentiele kanshebbers op het lijstje gezet. China is z'on uitgestrekt land dat 3 weken gewoon te weinig lijkt. Japan gaan we later naartoe als een vriend van ons daarnaartoe verhuisd is. Midden- en Zuidamerika leken me erg duur om naartoe te vliegen als je maar 3 weken gaat, maar als iemand een goede tip heeft dan hoor ik dat graag!!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

oost turkije was in Oktober af en toe flink heet nog. Maar ik vond het een perfecte tijd om daar rond te trekken. Geen toerist meer te bekenen. En Marokko natuurlijk!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie