Tips hostel in Munchen?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
LadyHeather
Reisexpert

Tips hostel in Munchen?

Bericht door LadyHeather »

Ik ga in augustus 1.5 week naar duitsland. Nou heb ik eindelijk een beetje een leuke, kleine camping gevonden in het zwarte woud, dus daar zullen we de meeste tijd doorbrengen met de tent :) maar ik sowieso graag een dagtochtje maken naar Munchen. Aangezien we met de motor gaan en het dus wel lekker is onze spullen ergens op te kunnen bergen en we langer in de stad kunnen blijven als we overnachten ben ik dus opzoek naar een hostel voor 1 nacht waar we onze spullen kwijt kunnen en lekker kunnen slapen als we in Munchen zijn.
Heeft iemand hier tips voor een hostel in Munchen? Ik zag in de database hier wel 1 hostel staan maar daar stond niet heel veel info bij en ik vond het niet heel erg positief klinken.. vandaar dat ik het nog even op het forum probeer! tips are welcome :)
Selalu mencari...
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Tips hostel in Munchen?

Bericht door LovesStedentrips »

Hoi!
München is superleuk, ik vond het er heel erg leuk en zou zo teruggaan!
Ik ken twee leuke/goede hostels in München:
Meiniger: een 'echt' hostel, maar wel erg nieuw. Heel netjes.
Easy Palace: vlakbij het Hauptbahnhof, dus lekker centraal. Ook heel netjes, wat meer 'hotel' achtig, maar dan met hostelprijzen :-)

Veel plezier!
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
LadyHeather
Reisexpert

Ik ben wel eerder in munchen geweest en vond het super leuk. Wil daarom van de zomer graag terug! Bedankt voor de tips, ik heb net even op internet gekeken en ik geloof dat ik op het moment iets meer neig naar de eerste. Ziet er mooi uit en is ook wel voordelig op de dag dat wij willen gaan :)

Heb zojuist ook bericht gehad van de camping waar ik graag heen wil dat ze nog plek hebben dus die ook vanavond maar eens even reserveren. Heb er nu al zin in! We gaan naar deze camping http://www.muellerwiese.de/ in verhouding met hoe de meeste duitse campings eruit zien lijkt deze me erg leuk :) en op een fijne motor afstand van Nederland (en van Munchen voor één nachtje dus :) ) ik ga eens even op zoek naar meer leuke dagtochtjes die we kunnen maken!
Selalu mencari...
LadyHeather
Reisexpert

LovesStedentrips schreef:Meiniger: een 'echt' hostel, maar wel erg nieuw. Heel netjes.
Ik had uiteindelijk dus 2 bedden geboekt in het Meininger Hostel en ik ben heel erg te vreden! Een groot maar fijn hostel. Alles is netjes en schoon maar wel gezellig. Super aardig personeel die heel erg goed engels spraken en super vriendelijk en rustig bleven terwijl het onwijs druk was. Zoals gezegd nette, schone kamer. Goede bedden. Super tijd gehad!
Selalu mencari...
Plaats reactie