Dazer

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Dazer

Bericht door Globeskater »

Hey allemaal,

Ik vroeg mij af of jullie wel eens gebruik hebben gemaakt van een Dazer, dit is een apparaatje dat honden op afstand houdt. Je drukt op een knopje en dan wordt er een geluid uitgestoten dat honden erg vervelend vinden.. Ik wil deze zomer naast de culturele dingen in Estland, Letland en Litouwen te bezoeken als het even kan ook gaan wandelen.. nu ben ik echt bang voor honden en het vervelende is dat honden dit merken.. Nu vroeg ik mij af hoe handig het is om zo'n dazer mee te nemen of dat er ook andere manieren zijn?
bolletjeom
Reisexpert

Re: Dazer

Bericht door bolletjeom »

ik heb er geen ervaring mee
toevallig van de week die uitzending gezien waar mensen werkte aan hun angst voor honden???
fearfighters
http://tvblik.nl/fear-fighters
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jos
Reisexpert
Contacteer:

Re: Dazer

Bericht door Jos »

Globeskater schreef:Hey allemaal,

Ik vroeg mij af of jullie wel eens gebruik hebben gemaakt van een Dazer, dit is een apparaatje dat honden op afstand houdt. Je drukt op een knopje en dan wordt er een geluid uitgestoten dat honden erg vervelend vinden.. Ik wil deze zomer naast de culturele dingen in Estland, Letland en Litouwen te bezoeken als het even kan ook gaan wandelen.. nu ben ik echt bang voor honden en het vervelende is dat honden dit merken.. Nu vroeg ik mij af hoe handig het is om zo'n dazer mee te nemen of dat er ook andere manieren zijn?
Ga wandelen met een flinke stok en wees niet te beroerd om de leider van de groep een flinke klap op de kop te geven als het nodig is. Maar juist door de stok zal het minder nodig zijn. Jij krijgt er meer zelfvertrouwen van en zij meer respect.
Plaats reactie