Dit weekend in Zeeland, over een week zit ik in Schotland, en meteen daarna ga ik naar Tibet en Nepal. Heerlijk! Maar als ik denk aan de dingen die echt moeten....

Maar ik weet ook dat als ik eenmaal weg ben dat het allemaal goed komt!
ja dat zou ik idd rustig kunnen doen. Gelukkig denkt mijn vriendin wel aan dat soort onbenulligheidjes haha.bolletjeom schreef:oehhh yuk!!
jij loopt het huis uit met de vuilniszak nog in de bak. het koffiefilter nog in de machine en de vaat nog in de gootsteen?!?!
Dat dacht ik nu ook! Maar ik kan zelfs dan zijn stank niet overtreffen denk ik.bolletjeom schreef:@ jenny, je zou kunnen overwegen om je vuilniszak niet weg te gooien....krijgt je buurman een koekje van eigen deeg!
Ik heb om deze reden ook doorlopende reisverzekering, ga nu ook zo vaak spontaan weg dat ik anders onverzekerd op pad zou gaan..bolletjeom schreef:
Over de verzekering hoef ik me geen zorgen te maken. Heb express een doorlopende zodat ik die niet meer kan vergeten. Want ik zou idd rustig op pad gaan voor een stedentripje zonder daar aan te denken.
dan teken je toch maar wat. reisplanningnen werken sowieso nooit. Heb echt nog nooit een reis zo gemaakt als dak m in eerste instantie in gedachte had.wild-r0se schreef:en dat geen zin hebben, ik merk het nu ook :| Omdat mijn ouders perse een route willen hebben, heb ik geen zin meer om die helemaal uit te zoekent begin heb ik, maar denk sowieso dat er wat veranderd als ik daar ben >:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten