Ik heb mijn ticket en ook mijn ouders( lees: moeder die ik aan de tel had) ingelicht daarover. Dus: 4 augustus stap ik in Düsseldorf op en 3 september land ik ook weer in Düsseldorf. Helaas is mijn moeder teleurgesteld in het besluit van mij om toch te gaan

Maar nu mijn vraag: Om mijn ouders beetje rust te gunnen wou ik mijn route (die ik nog niet helemaal heb uitgestippeld en als ik daar ben zeker niet volledig vast staat) ff op een kaartje zetten. Alleen wil dat met google maps niet altijd even goed, dan wordt de verkeerde stad aangegeven, dan kan hij geen route bedenken. En wil sowieso de hemelsbrede lijnen hebben en niet over de officiële wegen. Nu heb ik hier en daar zo'n kaartje voorbij zien komen, alleen ik kan nergens vinden waar je ze moet maken :| (of ik ben gewoon een hele slechte zoeker op google

Wat ik ook jammer vind is dat ik waarschijnlijk in mijn eentje van en naar Dusseldorf moet doordat 4 aug op een doordeweekse dag valt en 3 september (voor de noorderlingen) op de laatste dag voor corso en mijn vader daar altijd druk mee is. Ach... gelukkig is kaartje vanaf Amsterdam niet duur

Groetjes!