diefstal uit kluisjes
- bolletjeom
- Reisexpert
diefstal uit kluisjes
op de colombussite een lekker stukje over hoe veilig je spullen zijn op je kamer. Kijk oa eens het filmpje over de medewerker die in de kluisjes kan komen.
http://www.columbusmagazine.nl/nieuws/2 ... kamer.html
Dús...mocht je al in een hotel zitten waar ze de luxe kennen van een kluis...niet zomaar je geld los in leggen! Zodanig verpakken dat ze er niet zomaar bij kunnen... en hopen op het beste!
(nu moet ik zeggen dat ik voor mijn werk regelmatig die kluisjes gebruik en dan ligt er veel geld in en ik heb nog nooit problemen gehad)
http://www.columbusmagazine.nl/nieuws/2 ... kamer.html
Dús...mocht je al in een hotel zitten waar ze de luxe kennen van een kluis...niet zomaar je geld los in leggen! Zodanig verpakken dat ze er niet zomaar bij kunnen... en hopen op het beste!
(nu moet ik zeggen dat ik voor mijn werk regelmatig die kluisjes gebruik en dan ligt er veel geld in en ik heb nog nooit problemen gehad)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: diefstal uit kluisjes
nog nooit problemen mee gehad. en je moet het toch ergens laten he. als je het de hele dag mee zeult op straat word je overvallen en als je het in het hotel laat kan het personeel er mee vandoor gaan.
heb zelf eigenlijk zelden heel veel geld op zak of in mn kamer liggen. pin gewoon wat vaker, maar soms kan het natuurlijk niet anders (door ontbreken van atm's).
heb zelf eigenlijk zelden heel veel geld op zak of in mn kamer liggen. pin gewoon wat vaker, maar soms kan het natuurlijk niet anders (door ontbreken van atm's).
- bolletjeom
- Reisexpert
wat ik wel doe is geld (voor mijn werk) in een gesloten envelop en ik stop er altijd een briefje bij met daarop hoeveel er in zit en de datum van die dag. Veel van dit soort diefstallen gaat niet om de hele portemonee maar snel een paar briefjes eruit.
Aangezien ik zelf voor alle soorten van diefstal op moet draaien van mijn werkgever ben ik een stuk voorzichtiger met het geld dat ik bij me heb. Mijn eigen geld kan me gestolen worden

Aangezien ik zelf voor alle soorten van diefstal op moet draaien van mijn werkgever ben ik een stuk voorzichtiger met het geld dat ik bij me heb. Mijn eigen geld kan me gestolen worden

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
ik ben echt helemaal niet voorzichtig. beetje naive misschien. Zal eerst wel eens iets moeten gebeuren denk ik.
Op straat ben ik trouwens wel wat secuurder. Nooit te veel meenemen enzo. niet blingbling'en met mijn rolex en grill enz.
Maar ik ga ook weer niet met mn rugtas op mn buik lopen. of met zo'n geil heuptasje...
Op straat ben ik trouwens wel wat secuurder. Nooit te veel meenemen enzo. niet blingbling'en met mijn rolex en grill enz.
Maar ik ga ook weer niet met mn rugtas op mn buik lopen. of met zo'n geil heuptasje...
Toen ik op zoek was naar een hostel in Keulen, zag ik er een waarbij bij de reviews stond dat er vaak werd ingebroken in de kluisjes in het hostel zelf en mensen die dit niet hadden meegemaakt, hadden in hun reviews hun twijfels geuit omdat ze veel braaksporen en/of kluisjes zonder sloten zagen... Voor mij een reden om dat hostel dus niet te boeken
Maar ja al zijn de kluisjes intact, je weet het inderdaad nooit of het 100% safe is maar zoals jaydee al zegt, op straat kan je ook worden overvallen... het risico is er altijd dat je je geld kwijt raakt.
Overigens vond ik het een interessant stukje van Columbus!

Overigens vond ik het een interessant stukje van Columbus!