Volgend jaar gaan wij een wereldreis maken waar we oa Californie gaan bekijken. Vanaf Los Angeles vliegen we door naar Auckland, maar misschien is het leuk om eventjes een tussenstop te nemen in Hawaii . Altijd leuk om daar ook eens geweest te zijn he... en we zijn dan toch (relatief) in de buurt. In ons wereldticket is hier ruimte voor, kost wel enige euro's extra, vandaar dat we aan het onderzoeken zijn of het de moeite waard is.
Heeft iemand van jullie ervaring in het backpacken richting Hawaii? en zijn daar goedkope accomodaties?
Alle informatie is welkom!
Alvast bedankt.
Gr. Inge
Ervaringen met backpacken in Hawaii
Re: Hawaii
Hawaii is idd leuk om aan te doen als je toch in de buurt bent. als je het nu niet doet zul je er waarschjijnlijk nooit meer komen, want het ligt 'nergens' naar.
wij zijn er twee keer geweest; 1 keer vanuit een rondreis usa, en een keer van nz naar de usa. hawaii is leuk, maar (ik weet niet of je op meer tropische eilanden geweest bent) niet anders aals andere mooie eilanden. je hebt er vulkanen, we zijn met een auto rondgetourd, je kunt naar het oorlogsmonument, downtown honolulu, shopping malls, vreselijk mooie stranden, srufplekken en natuurlijk de toeristische spots en boulevards.
oh ja wij zijn trouwens beide keren op oahu geweest, ik kan niets zeggen over de andere eilanden.
we hebben daar in twee gewone hotels gezeten maar er zijn ook hostels. verder is het zo duur als je je zelf wilt maken, je kunt uit eten of zelf koken. toen wij er waren stond de dollaar laag en hebben we zelfs deze laptop gekocht.
dus tja, is het de moeite waard; ja zeker wel, maar het is ook de vraag hoeveel van deze tropsiche eilanden je al gehad hebt en wat je 'gewend' bent.
veel succes, ik hoor graag wat jullie route wordt!
gr esther
wij zijn er twee keer geweest; 1 keer vanuit een rondreis usa, en een keer van nz naar de usa. hawaii is leuk, maar (ik weet niet of je op meer tropische eilanden geweest bent) niet anders aals andere mooie eilanden. je hebt er vulkanen, we zijn met een auto rondgetourd, je kunt naar het oorlogsmonument, downtown honolulu, shopping malls, vreselijk mooie stranden, srufplekken en natuurlijk de toeristische spots en boulevards.
oh ja wij zijn trouwens beide keren op oahu geweest, ik kan niets zeggen over de andere eilanden.
we hebben daar in twee gewone hotels gezeten maar er zijn ook hostels. verder is het zo duur als je je zelf wilt maken, je kunt uit eten of zelf koken. toen wij er waren stond de dollaar laag en hebben we zelfs deze laptop gekocht.
dus tja, is het de moeite waard; ja zeker wel, maar het is ook de vraag hoeveel van deze tropsiche eilanden je al gehad hebt en wat je 'gewend' bent.
veel succes, ik hoor graag wat jullie route wordt!
gr esther