Wanneer ticket boeken voor laos cambodja vietnam?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
nic

Wanneer ticket boeken voor laos cambodja vietnam?

Bericht door nic »

hallo, ik wil deze week mij ticket gaan boeken :) wil half sept gaan en eind januari terug.
ik vlieg op bangkok mdat , dat het goedkoopste is , maar omdat ik al in thailand ben geweest snel weer verder.
laous cambodia, vietnam, miss ook india zag goedkope air asia tickets :) en dan wil ik via kuala lumpur terug naar amsterdam.
maaaaaar is dit wel handig? met mijn visum voor thailand? ik heb inmiddels begrepen dat je een visum in ned moet aanvragen als je langer dan 30 dagen blijft. nu blijf ik dus langer dan 30 dagen in azie maarniet in thailand.
ik lees hier ook al terug iets over een goedkoop ticket boeken met air asia,zodat ze zien dat ik het land weer uit vlieg is dat dan een idee?
ik reis overland dus de kans bestaat dat ik thailand miss nog wel in kom maar dan maar voor 15 dagen..
dus gewoon maar een ticket boeken met air asia naar biijv kuala lumpur? zodat ze bij de douane zien dat ik thailand weer uit vlieg.

heeft iemand hier ervaring mee?
bolletjeom
Reisexpert

Re: wat is handiger?

Bericht door bolletjeom »

je geeft zelf eigenlijk al het antwoord.
Of je koopt een ticket dat bewijst dat je binnen 30 dagen thailand gaat verlaten en komt dan binnen op een visa on arrival die je krijgt op fe luchthaven. Of je gaat in Nederland een visum kopen voor Thailand.
Kwestie van uitzoeken wat het goedkoopste is.

of je boekt een ticket dat je wilt hebben. bangkok- Hanoi bijvoorbeeld. dan kan je vietnam afzakken, naar Cambodja, omhoog steken naar Laos en via noordthailand weer richting bangkok of doorreizen naar Kuala Lumpur.

Om voor nog meer verwarring te zorgen. Vanaf Maleisië vlieg je spot goedkoop naar Borneo. Aanrader!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie