Hallo,
Wil medio september as. vanaf Bali naar Sydney vliegen.
Iemand advies hoe dit zo goedkoop mogelijk te doen? Zelf ook al druk aan het Googlen, echter alle beetjes helpen.
Bij voorbaat dank,
Richard
Ticket Bali naar Sydney
Re: Ticket Bali naar Sydney
wellicht met Airasia (http://www.airasia.com) naar Perth en dan een domestic flight?
sorry, ik weet een hoop van Indonesie maar niet van Australie....
sorry, ik weet een hoop van Indonesie maar niet van Australie....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Ticket Bali naar Sydney
Hallo,
Je kunt als je goedkoop wilt met Jetstar vliegen.
Of met www.airasia.com van Bali naar Gold Coast vliegen en dan een binnenlandse vlucht naar Sydney dat ligt meer in de buurt van via Perth gaan vliegen.
Net even gekeken voor 12 september met jetstar one way kost dit per persoon ongeveer 160 euro.
Dit is trouwens wel een actie prijs dus ik zou zeker even kijken. Jetstar werkt wel hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is. Ik vlieg zelf 24 mei van Darwin naar Bali met Jetstar koste ons voor 2 personen zo'n 350 euro one way.
gr van Moira
Je kunt als je goedkoop wilt met Jetstar vliegen.
Of met www.airasia.com van Bali naar Gold Coast vliegen en dan een binnenlandse vlucht naar Sydney dat ligt meer in de buurt van via Perth gaan vliegen.
Net even gekeken voor 12 september met jetstar one way kost dit per persoon ongeveer 160 euro.
Dit is trouwens wel een actie prijs dus ik zou zeker even kijken. Jetstar werkt wel hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is. Ik vlieg zelf 24 mei van Darwin naar Bali met Jetstar koste ons voor 2 personen zo'n 350 euro one way.
gr van Moira