Spullen opsturen naar Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Loes

Spullen opsturen naar Australië

Bericht door Loes »

Ik ga binnekort voor 9 maanden stage lopen in Australië. Voordat ik daar mee begin ga ik reizen in Thailand en China.

Voor mijn stage in australie wil ik graag mijn laptop meenemen, maar die wil ik natuurlijk niet tijdens het reizen constant bij me hebben.
Hebben jullie tips voor me wat ik moet doen? Is het mogelijk mn laptop (en eventueel wat andere nuttige spullen, zoals boeken van school) op te sturen?
Waar moet ik dan kijken en wat zijn de prijzen?

Alvast bedankt,
Loes
Op zoek naar een stageplek (toerisme) in Sydney!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dingen per post op sturen is best duur, helemaal als het om een laptop gaat want je wil neem ik aan wel dat hij ook heel aan komt :)

Is het geen optie om daar tijdelijk een laptop te kopen?

Ik heb in ieder geval even gezocht bij www.dhl.nl en hier heb ik een tarievenlijst gevonden
Loes

Bericht door Loes »

Ja dat is wel duur idd... Dat was niet helemaal wat ik in gedachte had.. Maar er is toch ook wel een soort van boot ofzo, want als mensen gaan emigreren worden hun spullen ook per boot opgestuurd.. Dat was eigenlijk meer waar ik naar op zoek was..
Op zoek naar een stageplek (toerisme) in Sydney!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb er niet veel verstand van ( eigenlijk bijna geen) maar wij hebben vanuit andere continenten wel spullen opgestuurd met de boot.
Maar hoe dat zit vanuit nederland dat weet ik niet
Wel dat het er 3 a 5 maanden over doet met de boot.
Heb je zoveel tijd?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
riannebb

Bericht door riannebb »

Ik weet ook niet hoe het zit vanuit Nederland, moet wel mogelijk zijn. Wij krijgen over plusminus 2 maanden ook een lading spullen uit Australie.. Komt in Rotterdam aan en wordt dan thuisbezorgd.. Moet je dus even een organisatie vinden die ook bootjes heeft :wink:
Plaats reactie