hmmmm, ik maak me een beetje zorgen om je plan.
Zorg aub dat je een ticket terug hebt en of geld daarvoor.....want je wilt niet vast komen te zitten
dat verdienen van maaltijden of onderdak.....hhhmmmmm persoonlijk zie ik niet wat er interessant is aan die deal voor de (relatief arme) aziatische guesthouse houder of restaurant houder......
nu stel ik een vraag die misschien heel kritisch en bot klinkt maar zo is hij echt niet bedoelt...
Denk jij dat jouw gitaarspel iets oplevert voor die eigenaar...komen er extra mensen voor een kamer of komen er extra mensen om te eten???
even om weer te geven waarom ik denk dat je niet met open armen wordt ontvangen.
In hun ogen ben je gewoon een blanke dus rijk, ze zullen het misschien ook wat genant vinden dat je het vraagt of ze vinden je in 1 keer een arme sloeber. Ik zou mijn geluk gaan proberen bij buitenlandse/ westerse guesthouse eigenaren en restaurnat houders. Die zijn misschien ook wat meer bekend met het principe "voor wat hoort wat"
Vergeet ook niet dat vele aziatische jonge mannen heel leuk gitaar kunnen spelen.
ik zeg niet dat het onmogelijk is maar ik zou er niet op rekenen!
tent......hmmm, ik denk niet dat je die zomaar overal kunt opzetten.
Ten eerste is het knap dicht bevolkt in bijvoorbeeld thailand en voor zover ik weet zijn er geen campings. Bij hostels zou je misschien wel kunnen kamperen maar vast niet gratis.
Hoewel azie erg veilig is vraag ik me af of je de aandacht op je wilt vestigen door iets heeeeeeel geks te doen als een tent opzetten bij een dorpje.....ik kan me voorstellen dat je dan heel veel bekijks hebt en misschien niet altijd positieve
dus of het mag qua wet....vast wel......of de bevolking of de locale politie het accepteert....ik denk het niet.....en de politie is ook weer vrij goed in het bedenken van boetes
mag ik je er ook nog op wijzen dat hoe minder toeristisch een gebied hoe duurder het in sommige gevallen is om er te komen en om er te overnachten....weinig concurentie geeft soms hogere prijzen.
wil je lang wegblijven en op toch wat minder kosten hebben dan zou ik toch echt vrijwilligerswerk willen adviseren. dan blijven je kosten lager. Daar hebben de mensen ook nog wat aan en je leert dan een cultuur en een groep locals pas echt goed kennen.