trotter thailand

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Jeannette
Reiziger
Contacteer:

trotter thailand

Bericht door Jeannette »

Wie weet of er veel verschil zit tussen de nieuwste trotter en die van 2007?
Die van 2007 kan ik een stuk goedkoper kopen, maar als de informatie niet uptodate is, is het misschien toch duurkoop?
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
Erik
Site Admin

Re: trotter thailand

Bericht door Erik »

De ontwikkeling in Thailand gaat redelijk snel. Ook actuele reisgidsen lopen vaak achter. Dit omdat er tentjes en toertjes verdwijnen en bijkomen. De vraag is dus welke informatie je precies zoekt. Openingstijden van grote attracties kun je vrijwel overal vinden dus dat moet niet zo'n probleem zijn. En andere informatie moet je sowieso even controleren voordat je verder reist door thailand.

Mocht je oude gids totaal niet werken kun je in Bangkok ook een namaak reisgids kopen voor weinig geld.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik betaal meestal toch liever iets meer voor de nieuwste gids, soms staan er nieuwe attracties in en dergelijke, voor restaurantjes en hostels gebruik ik meestal geen reisgids en ook de prijzen kloppen meestal niet.. algemene info verandert natuurlijk niet erg dus daarvoor kan je de oudere versie ook goed gebruiken!
Jeannette
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Jeannette »

Bedankt voor het advies. Ik denk dat ik dan inderdaad toch maar voor de nieuwste ga.
Wel zo praktisch als de informatie up-to-date is :)
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
Plaats reactie