Goedkoop van Kathmandu naar Vietnam of Laos

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Goedkoop van Kathmandu naar Vietnam of Laos

Bericht door Erik »

Hey Allemaal!

Voor een vriend ben ik op zoek naar een zo goedkoop mogelijke (vlieg)route van Kathmandu in Nepal naar Vietnam of Laos. Het goedkoopste ticket dat nu gevonden kan worden ligt rond de €1000,- maar hopelijk kan dit voor een lagere prijs.

Iemand die wat goede suggesties heeft? Ze hebben redelijk de tijd om er te komen want de reis duurt enkele maanden dus ik ben benieuwd of jullie wat goede suggesties hebben!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Goedkoop van Kathmandu naar Vietnam of Laos

Bericht door Tikva »

De goedkope opties zijn vanaf Bangkok of Singapore naar Kathmandu (rond de 300 euro), je kunt dan natuurlijk wel eerst een goedkope vlucht nemen met airasia van Vietnam naar Bangkok. Je komt dan zeker minimaal de helft goedkoper uit.

Nog goedkoper zijn de vluchten van bangkok naar India (Mumbai of Calcutta) en dan met openbaar vervoer naar kathmandu.

Ik snap trouwens niet helemaal hoe je aan 1000 euro komt, want een vlucht kathmandu-delhi-vientianne die gaat al voor 330. (gewoon worldticketcenter)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
nini333
Reiziger
Contacteer:

Bericht door nini333 »

check de volgende sites eens:

www.airasia.com (je moet misschien twee losse vluchten boeken)
of www.cheaptickets.nl

Succes!
Zin om meer te lezen? check mijn blog: www.seasonyourlife.nl/blog
bildtstar

Bericht door bildtstar »

kijk eens op
http://www.skyscanner.nl/

Heb, omdat ik zelf zocht, katmandu/bangkok gevonden voor 193 euro. En je kunt zoeken met hele vage termen, zonder gelijk data in te geven enzo.

Mh, even gekeken, kom ik ook op de bedragen van de geachte schrijvers hierboven uit. Dacht weer eens eigenwijs te zijn...
Plaats reactie