Wat geef je iemand kado die emigreert naar Indonesie

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Wat geef je iemand kado die emigreert naar Indonesie

Bericht door Tikva »

Mijn oom gaat emigreren naar Bali. Nu hebben we volgende week een afscheidsfeestje.
Hij is er al heel vaak (langer) geweest maar gaat nu voor altijd en zijn eigen restaurant beginnen in Sanur.

Weet iemand toevalig nog iets leuks kleins wat daar niet te krijgen is maar waar je daar wel veel aan hebt?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Re: Wat geef je iemand kado die emigreert naar Indonesie

Bericht door bolletjeom »

een verjaardagskalender voor op de WC ;)
klinkt natuurlijk stom maar het is typisch nederlands om een verjaardagskalender te hebben en die dan op de WC te hangen. Is natuurlijk leuk als je dan alle belangrijke verjaardagen invult zodat hij jullie niet kan vergeten.

Iets serieusers wil me even niet te binnenschieten, sorry 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Re: Wat geef je iemand kado die emigreert naar Indonesie

Bericht door Jenny »

ik kan me ook niks nuttigs bedenken wat niet te krijgen is op bali.... bijna alles is daar wel te koop!

wat te koop is maar meestal duurder is:
- de meeste elektronica, incl SD kaarten voor een digitale camera. mss wat kaartjes kopen?

wat niet te koop is:
- bepaald speelgoed voor kinderen. denk hierbij bv aan dingen als stoepkrijt en lijm. op bali is uiteraard wel lijm te koop, maar dat is meestal secondelijm! :P
- stroopwafels doen het goed op bali. maar om dat nu nuttig te noemen ?!?! :?
- nederlandse klompjes (van die magneetjes) voor op zijn koelkast
- indien zijn restaurant een nederland restaurant wordt, is er wel meer te bedenken. zeker wanneer hier de oranjegekte weer los breekt (WK, olympische spelen)

is een digitaal fotolijstje geen idee om cadeau te geven? al vind ik de verjaardagskalender leuker.....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Saskia1987

Qreply

Bericht door Saskia1987 »

Ik had voor een vriendin die naar Australië ging een vriendenboekje gemaakt op [verwijderd]. Daar kan je voor allerlei categorieën (ook emigratie/reizen) een vragenlijst samenstellen en vrienden en familie uitnodigen deze vragenlijst in te vullen. Met vragen als: 'Dit ga ik erg missen' enz. Daarna wordt het boekje echt gedrukt, ook met foto's. Dit komt misschien een beetje te laat omdat je oom waarschijnlijk al weg is, maar je kunt het misschien alsnog naar hem opsturen!
Laatst gewijzigd door Erik op 08 okt 2012 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: reclame verwijderd
Plaats reactie