halong bay cat ba island

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
kiaora
Vakantieganger

halong bay cat ba island

Bericht door kiaora »

we zitten nu in vietnam en heb niet zo heel veel tijd om het forum door te spitten dus sorrie als de vraag al ergens staat.

we gaan straks met de nachttrein naar sapa en ook weer met de nachttrein terug naar hanoi daar komen we dan om ong 5 uur 's ochtends aan en dan willen we meteen door naar cat ba eiland om vanuit daar een boottour te doen van een dag. hoe kunnen we dit het beste aan pakken vanaf waar kunnen we dan een bus nemen bijv en vanaf waar kunnen we het beste naar cat ba island gaan vanaf halong city of haiphong wat is het makkelijkste?

alvast bedankt voor jullie moeite alle tips omtrent toerorganisatie hotels/hostels zijn welkom

groetjes mirjam
bolletjeom
Reisexpert

Re: halong bay cat ba island

Bericht door bolletjeom »

wij hebben toen een halongbay tour geregeld vanuit Hanoi met een overnachting op Cat ba eiland. die waren toen zo spot goedkoop dat het gewoon bijna niet de moeite was om het zelf te regelen.
We kwamen toen ook in de ochtend terug van Sapa en mochten in het guesthouse waar we beide dingen geboekt hadden de tassen achter laten en in de tijd tussen de 2 toers gebruik maken van een (bad)kamer. We gingen namelijk dezelfde dag door naar halong bay om een uur of 10.00 ofzo.

tip, wat je ook wilt, boek altijd de goedkoopste optie want dat is wat je krijgt. dus ook al betaal je extra voor airci, of een ontbijt of een kanotoertje...die extras bestaan ter plekke meestal niet dus boek gewoon de basic toer.

heel veel plezier
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
kiaora
Vakantieganger

Bericht door kiaora »

dank je wel voor je reactie weet je nog via welk hostel je toen geboekt hebt in hanoi?

groetjes
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ja, apple hostel maar ik denk niet dat je dat gaat vinden. Zat wel in de hoek waar alle hostels zitten. Ben even de naam kwijt en kan niet bij mijn LP.
Vrijwel alle hostels kunnen dit soort dingen regelen. alleen de goede deal om even tussendoor een kamer te mogen gebruiken moet je wel even bedingen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie