Vervoer zuid oost azie?
-
- Vakantieganger
Vervoer zuid oost azie?
Hallo iedereen,
Ik zit momenteel in NZ en heb niet veel tijd om alle topics door te lezen dus bij deze (misschien is de vraag al vaak gesteld)
Wat is de mooiste manier van reizen en hoe in azie? wil niet alleen maar vliegen omdat je dan niet veel ziet van het land...Hoop op veel reacties
Groet Erwin
Ik zit momenteel in NZ en heb niet veel tijd om alle topics door te lezen dus bij deze (misschien is de vraag al vaak gesteld)
Wat is de mooiste manier van reizen en hoe in azie? wil niet alleen maar vliegen omdat je dan niet veel ziet van het land...Hoop op veel reacties
Groet Erwin
Re: Vervoer zuid oost azie?
je topic staat bij afrika, moet ff verplaatst worden.
mooiste manier van reizen is natuurlijk erg persoonlijk.
Ik zelf zou zeggen ga lopen als je echt veel tijd hebt. een fiets of brommer/motor kopen is ook fantastisch. aan de andere kant is juist openbaar vervoer erg leuk en goeie plek om locals te ontmoeten. dan vooral geen toeristenbussen nemen.
het ligt er echt aan wat je zelf wilt en belangrijk vindt. misschien kan je iets meer over jezelf en je manier van reizen vertellen, dat maakt het makkelijker een antwoord op je vraag te geven
mooiste manier van reizen is natuurlijk erg persoonlijk.
Ik zelf zou zeggen ga lopen als je echt veel tijd hebt. een fiets of brommer/motor kopen is ook fantastisch. aan de andere kant is juist openbaar vervoer erg leuk en goeie plek om locals te ontmoeten. dan vooral geen toeristenbussen nemen.
het ligt er echt aan wat je zelf wilt en belangrijk vindt. misschien kan je iets meer over jezelf en je manier van reizen vertellen, dat maakt het makkelijker een antwoord op je vraag te geven
amassakoul
Ja, je eigen motorbike kopen in Vietnam en/of Cambodja is geweldig
Moet je wel een beetje vertrouwen hebben in je rijkunsten 

Is nogal persoonlijk maar ik denk dat reizen per bus en trein een mooie manier is om dingen te zien en mensen te ontmoeten. In sommige landen is er geen spoor (Laos bijvoorbeeld) en is de keus dus wat kleiner (vliegen, varen of met de bus is het dan meestal). Een stuk met een motor of brommer rondrijden vind ik altijd erg mooi en je hebt vrijheid.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts