Groepsjongerenreizen door Europa
Groepsjongerenreizen door Europa
Hoi allemaal!
Ik ben 21 jaar en graag zou ik wat meer van Europa willen zien. Ik heb alleen niet de mensen om mij heen die dit ook graag willen doen.
Vandaar dat ik mij verdiept heb in jongerengroepsreizen (18/25 jaar) voor wellicht dit jaar of volgend jaar, zodat ik wel meer van Europa kan ontdekken, maar niet alleen op reis ben & natuurlijk meerdere mensen kan ontmoeten!
Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en zijn/haar ervaringen wil delen.
Er is hiervoor een groepsapp gemaakt, lijkt het jou wat om ervaringen te delen, laat dan even een privéberichtje achter!
Alvast bedankt :)
Groet, Charlotte
Ik ben 21 jaar en graag zou ik wat meer van Europa willen zien. Ik heb alleen niet de mensen om mij heen die dit ook graag willen doen.
Vandaar dat ik mij verdiept heb in jongerengroepsreizen (18/25 jaar) voor wellicht dit jaar of volgend jaar, zodat ik wel meer van Europa kan ontdekken, maar niet alleen op reis ben & natuurlijk meerdere mensen kan ontmoeten!
Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en zijn/haar ervaringen wil delen.
Er is hiervoor een groepsapp gemaakt, lijkt het jou wat om ervaringen te delen, laat dan even een privéberichtje achter!
Alvast bedankt :)
Groet, Charlotte
Laatst gewijzigd door KJAC op 16 apr 2021 16:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Jongerenreizen
Hoi Charlotte, welkom op het forum! Ben je op zoek naar jongerenreizen in Europa? Dit omdat je berichtje in dit subforum staat maar je het ook over "de wereld" hebt? Want volgens mij zijn de verschillende organisaties normaal gesproken ook deels ingericht op werelddeel.
Re: Jongerenreizen
Ik ben inderdaad opzoek naar een jongerenreis door Europa, ik ben dit vergeten te melden in het bericht , oeps! 

-
Re: Groepsjongerenreizen door Europa
Hey Charlotte,
Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die zoiets zoeken. Ik heb afgelopen week nog gezocht naar groepsreizen voor de wat jongere doelgroep en ik ben wel wat tegengekomen, misschien kunnen wij wat informatie uitwisselen? Ik heb helaas nog geen ervaring met groepsreizen maar ik zou het wel eens graag willen beleven.
Groetjes
Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die zoiets zoeken. Ik heb afgelopen week nog gezocht naar groepsreizen voor de wat jongere doelgroep en ik ben wel wat tegengekomen, misschien kunnen wij wat informatie uitwisselen? Ik heb helaas nog geen ervaring met groepsreizen maar ik zou het wel eens graag willen beleven.
Groetjes
Hé @Wijzijnerbijna ik ben benieuwd wat je gevonden hebt, want ik kon naar aanleiding van Charlotte niet veel organisaties vinden.
-
Hey Erik, ik heb reizen gezien voor de jongere doelgroep bij onder meer: Mambo, Shoestring en Simi reizen. Het gaat wel om reizen naar één / maximaal twee landen en vaak niet langer dan twee weken. Voor een langere periode of meer landen zal je het denk ik zelf of met een aantal mensen moeten organiseren, en dat is qua kosten natuurlijk ook voordeliger.
Hoi @Wijzijnerbijna en @Erik,
Leuk dat jullie hebben gereageerd!
Zou het een idee zijn om via Whatsapp etc. informatie uit te wisselen en/of ideeën?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Charlotte
Leuk dat jullie hebben gereageerd!
Zou het een idee zijn om via Whatsapp etc. informatie uit te wisselen en/of ideeën?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Charlotte
Hé Charlotte,
Als je de tips en informatie hier uitwisselt kan iedereen meelezen én ook misschien aanvullende tips en ervaringen delen. Zo zijn wijzijnerbijna denk ik ook beide bij dit topic gekomen.
Als je de tips en informatie hier uitwisselt kan iedereen meelezen én ook misschien aanvullende tips en ervaringen delen. Zo zijn wijzijnerbijna denk ik ook beide bij dit topic gekomen.