Op reis zonder geld Tips en ervaringen?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
MikeyD

Op reis zonder geld Tips en ervaringen?

Bericht door MikeyD »

Ik zou zeggen een goeden dag allemaal!

ik droom er al jaren van en vindt het nu wel eens tijd worden dat ik het maar eens ga doen.
ik heb een mooie 1 persoons tent ruime rugzak en ja eigenlijk alles wat ik nodig heb om er nu gewoon vandoor te gaan :P
ik heb natuurlijk wel een 100 euro mee voor nood maar die is eigenlijk puur bedoeld voor mocht ik in nood terug moeten of mocht er medisch iets gebeuren.

dit wordt mijn eerste reis en mijn vraag is gewoon tja heeft een van jullie dit wel eens gedaan en zo ja wat ben je tegengekomen van he shit?
heeft iemand nog gewoon tips?

ik hoor het wel
joejoeee
Erik
Site Admin

Re: Op reis zonder geld Tips en ervaringen?

Bericht door Erik »

Hoewel het een heel avontuurlijk plan is zou ik aanraden om wat meer geld mee te nemen. Je bent lang niet altijd direct terug en in tijden als deze heb je aan €100,- niet eens genoeg om een vlucht terug naar huis te boeken.

Hoe had je in gedachte om eten en drinken te kopen? Overnachten in een tentje is mogelijk, maar lang niet altijd toegestaan in alle landen.
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Re: Op reis zonder geld Tips en ervaringen?

Bericht door AnnemiekeinZA »

en in veel landen vragen ze ook hoeveel geld je hebt ( cc, bankrekening, contanten )voor je levensonderhoud ter plekken , op een tourist visa mag je in veel landen ook niet werken of klusjes dien voor voedsel en of onderkomen . Zeker in het buiten Europa. Heb je te weinig kom je het land niet in
Groet uit Zuid Afrika, Annemieke

https://reizenzuidafrica.eu
Plaats reactie