Agoda... iemand ervaring mee?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
Piillie

Agoda... iemand ervaring mee?

Bericht door Piillie »

Beste Reizigers,

Ik vond dit topic op dit forum, in verschillende berichten. Maar niet concreet over deze vraag : Vandaar de vraag:

Wat is jullie ervaring met Agoda?

Ik heb onze kamer al geboekt met Agoda.. . dus mss zijn het vijgen na Pasen, maar dan weet ik graag nu al. :):cool: Kan ik me mentaal voorbereiden.

Mistige groetjes,

Piillie
Kims
Reisexpert

Re: Agoda... iemand ervaring mee?

Bericht door Kims »

Hi,

Ik heb Agoda regelmatig gebruikt. Prima bookingsite vooral voor Azië. Ik geef nu vaker de voorkeur aan Booking omdat de prijzen en het aanbod beter zijn buiten Azië.

Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Agoda is OK. Ook wij hebben er regelmatig wat geboekt. Niets om je (op dit moment) zorgen om te maken.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Piillie

Bericht door Piillie »

Thanks. ^O^ ^O^
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Heb ook regelmatig hotels (met name in Azië) via Agoda geboekt, nooit echt iets te klagen gehad. In een wat verder verleden was het voor mij juist een site om te vermijden, omdat ze bovenop de annuleringsvoorwaarden van het hotel in kwestie zelf nog ik meen een tientje aan kosten in rekening brachten. Maar daar zijn ze inmiddels gelukkig alweer geruime tijd van afgestapt, en de laatste paar reizen zag ik regelmatig dat Agoda nog wél beschikbaarheid in bepaalde steden of specifieke hotels had waar Booking niks meer te bieden had. En soms zijn er verschillen in prijzen, al is dat zelden veel.
Plaats reactie