Tentje/hostels?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Marianne

Tentje/hostels?

Bericht door Marianne »

Hoi allemaal!
Ik ben Marianne, nu 17 jaar en 'k ben van plan om volgend jaar zomer (2005) voor een half jaar naar australie te gaan. Zo als 't er nu uit ziet ga ik waarschijnlijk alleen maar ik vroeg me af of je dan 't beste van hostel naar hostel kunt trekken of dat een tentje absoluut noodzakelijk is?
Het zou wel veel pakvolume en gewicht schelen als je zo'n tentje thuis kunt laten.
Ik ben trouwens wel van plan om te gaan werken tegen kost en inwoning, maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen daarmee zijn... dus recties zijn welkom :)
xx
Marianne
PDaan

Bericht door PDaan »

Hoi,
Ik zelf neem nog geen tentje mee ( misschien koop ik er daar wel eentje ). Alles heeft voor en nadelen bv; het gewicht ( kan lichtgewicht tentje worden uiteraard ), in een tentje hoef je geen geld te betalen ( maar je mag niet overal staan met de tent ), hostel is gezellig / warm / alles bij de hand, je kan met een tentje de bush in wil je niet terug willen naar daar waar een hostel is ( in de natuur hoef je niet te zoeken naar een hostel ). Het is een afweging waard, je kan ook half om half doen wat ook weer geld kan schelen. :wink:
ketting
Reisexpert

Re: Tentje/hostels?

Bericht door ketting »

Ik zou geen tent meenemen. Als je alleen reist zijn hostels vaak gezellig en een tent kan best warm zijn. Je kunt daar altijd nog een tent kopen. Houd hiervoor de messageboards in de hostels in de gaten.
Plaats reactie