Krijg ik een visum voor Colombia?

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
MyrtheMyrtha

Krijg ik een visum voor Colombia?

Bericht door MyrtheMyrtha »

Hallo allemaal,

Even een vraagje, ik ben vorig jaar voor 5 maanden in Colombia geweest (van april tot en met augustus) . Eerst op een standaard visum, daarna voor drie maanden verlengd. Dit is het maximale wat in een jaar mag. Betekend dit dat ik met een gerust hart ervan uit kan gaan dat ik nu weer een visum krijg?

Groetjes,

Myrthe
Froja Melet | RM Express
Reiziger

Re: Krijg ik een visum?

Bericht door Froja Melet | RM Express »

MyrtheMyrtha schreef: 23 apr 2019 19:32 Even een vraagje, ik ben vorig jaar voor 5 maanden in Colombia geweest (van april tot en met augustus) . Eerst op een standaard visum, daarna voor drie maanden verlengd. Dit is het maximale wat in een jaar mag. Betekend dit dat ik met een gerust hart ervan uit kan gaan dat ik nu weer een visum krijg?
Voor alle handelingen bij ambassades geldt :In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :?
Ook al kloppen al je formulieren dan kunnen/mogen ze, zonder opgaaf van reden, je een visum weigeren.
Uiteraard is de kans groot dat je wel weer een visum krijgt.
Met goede groet,
Froja Melet | RM Express
Plaats reactie