Hallo,
Wijgaan begin januari 2 maanden naar argentinie en chili en wilen daar ook trekkings doen in verschillende parken. Nu zitten we eraan te denken om een gaspitje mee te nemen, aangezien het eten in die parken echt mega duur is.
Moeten nog letten op een bepaald type? Of zijn alle soorten brandstoffen te krijgen?
We zatten namelijk zelf aan deze te denken (ook ivm gewicht) http://www.perrysport.nl/product/outdoo ... /zoek_yes/
Alvast bedankt!
Welk type gaspitje?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Welk type gaspitje?
ik heb er geen verstand van maar ik weet wel dat je eerst heel goed moet uitzoeken met welk type gasflesjes ze in een bepaald land werken en OF en WAAR je die kunt krijgen. Want verkrijgbaarheid van gasflesjes lijkt me nog het grootste probleem.
Verder zou ik eerder ter plekke opzoek gaan naar een systeem. Dan weet je tenminste dat het daar werkt en misschien is het nog goedkoper ook (en geen gewicht in het vliegtuig)
In NZ hadden ze een heel ander systeem dan in Australië. Ze werkte niet met grote flesen maar met een soort spuitbussen die in een houder moesten. Die gingen mega snel op, waren best prijzig en we moesten vaak zoeken om nieuwe te kopen waardoor we met een flinke voorraad liepen te zeulen.
Verder zou ik eerder ter plekke opzoek gaan naar een systeem. Dan weet je tenminste dat het daar werkt en misschien is het nog goedkoper ook (en geen gewicht in het vliegtuig)
In NZ hadden ze een heel ander systeem dan in Australië. Ze werkte niet met grote flesen maar met een soort spuitbussen die in een houder moesten. Die gingen mega snel op, waren best prijzig en we moesten vaak zoeken om nieuwe te kopen waardoor we met een flinke voorraad liepen te zeulen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: Welk type gaspitje?
Ik heb zelf een heel klein en lichtgewicht MSR brandertje waarmee je op benzine kunt koken. Vind ik zelf handig, helamaal als je met een motorvoertuig op vakantie bent, dan kun je gewoon even een beetje bij tanken...
Selalu mencari...