Cadeau

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Loesy11

Cadeau

Bericht door Loesy11 »

Hoi allemaal,

Ik heb een neefje die een aantal maanden stage heeft gelopen in Australië. Hij vond het geweldig. Hij is binnenkort jarig en nu wil ik hem een leuk “Australisch” cadeau geven. Misschien iets van het typische eten of drinken uit Australië. Heeft iemand een tip voor mij. Alvast bedankt.

Groetjes Marloes
Kims
Reisexpert

Re: Cadeau

Bericht door Kims »

Hi,

Er zijn een aantal Australische cafees in Nederland waar ze typisch Australisch eten serveren zoals kangaroe en krokodil. Misschien is dat een idee.

Qua specifiek Australisch eten/drinken verder, zou ik het niet weten. Het is Westers en vergelijkbaar met Nederland al zijn er natuurlijk wat specifieke produkten zoals Timtams die kent hij vast! Je kunt ze online bestellen in Nederland, zie: https://www.sterk.amsterdam/webwinkel/f ... ucten.html

Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Loesy11

Re: Cadeau

Bericht door Loesy11 »

Kims schreef: 10 sep 2018 03:34 Hi,

Er zijn een aantal Australische cafees in Nederland waar ze typisch Australisch eten serveren zoals kangaroe en krokodil. Misschien is dat een idee.

Qua specifiek Australisch eten/drinken verder, zou ik het niet weten. Het is Westers en vergelijkbaar met Nederland al zijn er natuurlijk wat specifieke produkten zoals Timtams die kent hij vast! Je kunt ze online bestellen in Nederland, zie: https://www.sterk.amsterdam/webwinkel/f ... ucten.html

Succes ermee!

Bedankt voor de tip. Ik ga een paar chocolade repen bestellen. Ik denk dat hij dat wel heel leuk (lekker) vindt. :)
Plaats reactie