Australie/ Startlocatie melbourne in oktober

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
MarsmanMichael

Australie/ Startlocatie melbourne in oktober

Bericht door MarsmanMichael »

Hey Allemaal,

Michael hier, een 28 jarige verpleegkundige, optimist, idealist en levensgenieter.
Ik heb deze community in het verleden wel eens gebruikt, echter helaas een lange tijd
niet op reis geweest.

Nu kan ik eindelijk mededelen dat ik 9 oktober in het vliegtuig naar melbourne zit en
minimaal 1, hopelijk 2 jaar van australie mag genieten.
Wil niet al te veel plannen in Australie, maar wat ik er verwacht te doen naast rondtrekken is
duiken, parachutespringen, feesten, roadtrippen en natuurlijk leren surfen!
Het oorspronkelijke plan was om dit avontuur samen met mijn vriendin te beleven echter
is de relatie stuk gelopen en vandaar ga ik alsnog, maar dan alleen ;)!

Ik zou het ontzettend leuk vinden om mede-reizigers in australie te treffen en zo toch een (klein)
sociaal netwerk te hebben daar. Een app-groep is ook prima om ervaringen uit te wisselen en zo nu en
dan te meeten.

Daarnaast ga ik met een budget van +-5000 euro en heb ik een work & holiday visa. Het zou fijn zijn
als wellicht mensen hier tips hebben m.b.t accomodatie > bijv. hostel, appartement voor maand of een auto
met matras erin. Maar ook tips over werk, budget reizen etc. Eigenlijk is simpelweg alle info
voor welkom en kan ik prima filteren wat van pas komt bij mij ;)

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Cheers

:%
Kims
Reisexpert

Re: Australie/ Startlocatie melbourne in oktober

Bericht door Kims »

Hi,

Er is veel informatie te vinden onder het Reisgids gedeelte van deze site -> Australie: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/australie/

Ook zijn er erg veel posts op dit forum met veel informatie over de onderwerpen die je noemt,

Veel plezier met de voorbereiding!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Plaats reactie