Colombia 3 weken route advies gevraagd

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Erik90
Vakantieganger

Colombia 3 weken route advies gevraagd

Bericht door Erik90 »

Hi,

Mid juni gaan wij 3 weken naar Colombia. Dit is onze voorlopige route zoals nu bedacht.

We meeten vrienden op 2 juli om vanaf santa marta de hike naar Ciuadad Perdida te doen. Vragen waar ik jullie advies en tips goed bij kan gebruiken:
- Is er een mooie uitvalbasis rond Santa Marta om even wat strand te zien en bij te komen, voor we de hike doen? Optie is aan de westkant van Tayrona, maar dat is dus wel heen en weer. Taganga is denk ik te backpacker/party en strand niet bijzonder genoeg, of?
- Nu hebben we 2 nachten overnachten op Tayrona. Wellicht te lang of juist goed?
- Zijn Isla Rosario / Grande echt de moeite waard om toe te voegen aan het eind van de trip?
- Zijn we te lang in Palomino of zijn er mooie alternatieven daar qua strand en relaxen? Ik hoor vrij weinig van mensen die verder dan Palomino trekken?
- Missen we andere must see's?

Alvast bedankt, ben benieuwd!

Onze planning:
planning col.PNG
planning col.PNG (13.3 KiB) 4499 keer bekeken
Plaats reactie