maandlenzen
maandlenzen
Hallo,
Heeft iemand ervaring met het kopen van maandlenzen in OZ? Ik neem voor een half jaar mee, maar vroeg me af hoe makkelijk ik er daar aan kan komen. Of kan ik toch beter meer meenemen?
Thanx!
Heeft iemand ervaring met het kopen van maandlenzen in OZ? Ik neem voor een half jaar mee, maar vroeg me af hoe makkelijk ik er daar aan kan komen. Of kan ik toch beter meer meenemen?
Thanx!
Re: maandlenzen
Maandlenzen weet ik niet, maar ik kon in elk geval ontzettend makkelijk lenzenvloeisto vinden (ook voor harde lenzen).
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik denk dat het zeer makkelijk is. Er zitten in ozzie overal opticiens die echt wel lenzen verkopen. Ik moet zelf nu ook daglenzen weer hebben, die van mij zijn bijna op. Ik ga dit hier gewoon regelen en of bestellen.
gr van Moira
Ik denk dat het zeer makkelijk is. Er zitten in ozzie overal opticiens die echt wel lenzen verkopen. Ik moet zelf nu ook daglenzen weer hebben, die van mij zijn bijna op. Ik ga dit hier gewoon regelen en of bestellen.
gr van Moira
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik ben er geweest en mij is mede gedeeld dat het niet mogelijk is om zo lenzen over de balie te verkopen. JE moet een bewijs hebben van je opticien waaruit blijkt wat je sterkte is en dan verkopen ze het pas aan je. Dus je zou even naar je opticien in NL kunnne gaan en deze mee te nemen dan moet het vast wel gaan lukken.
Ik ga ze nu via internet bestellen dat is zo te doen.
gr van Moira
Ik ben er geweest en mij is mede gedeeld dat het niet mogelijk is om zo lenzen over de balie te verkopen. JE moet een bewijs hebben van je opticien waaruit blijkt wat je sterkte is en dan verkopen ze het pas aan je. Dus je zou even naar je opticien in NL kunnne gaan en deze mee te nemen dan moet het vast wel gaan lukken.
Ik ga ze nu via internet bestellen dat is zo te doen.
gr van Moira
Ik heb een jaar rondgetrokken in Australië. Ik had al mijn maandlenzen en nog wat reserve mee. Zoveel plaats neemt het niet in en je ogen zijn toch wel belangrijk vind ik. Tijdens de reis ben ik er wel in geslaagd mijn bril kapot te helpen en toen heb ik in een weekje een nieuwe bril kunnen regelen. Inderdaad opticiens genoeg in Australië.
Lenzenvloeistof heb ik ook nog daar moeten bijkopen.
Lenzenvloeistof heb ik ook nog daar moeten bijkopen.