Xenos heeft het!

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
bolletjeom
Reisexpert

Xenos heeft het!

Bericht door bolletjeom »

Aangezien Xenos steeds meer reisprodukten verkoopt voor een fractie van de prijs van de merk producten dacht ik dat het misschien een plan was om andere budgetreizigers op de hoogte te houden van wat daar in de schappen ligt.
tot een jaar geleden kon je met name handdoeken, plastic poncho's en zeepblaadjes enzo krijgen maar nu ligt er echt veel meer in de rekken!

Zo hoorde ik van andere reizigers dat de wandelsokken van de Xenos minstens net zo goed zijn als die van Falke maar een stuk goedkoper €5,99 tegenover €15,99 voor het type trekking coolmax (om maar eens een voorbeeld te noemen).
Reishandoeken zijn bij de Xenos ook spotgoedkoop. Kijk maar eens bij onze producttest
reishanddoeken vergelijken.
Ze hebben nu ook een opvouwbare paraplu voor €2,50 , wegwerppocho's voor €1,99, regenpakken voor €7,50 en LED lampjes vanaf €3,- 0_0 Wat er ook altijd lekker goedkoop is zijn de flesjes met van die handgel!

Gister heb ik iets nieuws gekocht bij de Xenos. een soort armbandje met citronella die de muggen op afstand moet houden. Geen idee of het werkt maar voor €1,50 ga ik het eens proberen.

mochten jullie nu eens tegen een goede aanbieding van de Xenos oplopen of zien dat ze een nieuw product in de schappen hebben liggen dan hoor ik het graag!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
tijn1980

Re: Xenos heeft het!

Bericht door tijn1980 »

Ik denk dat het aanbod in het voorjaar het grootst is, omdat dan het vakantieseizoen voor de deur staat.

Heb ook een handdoekje van Xenos gehad, gebruik ik nu alleen nog als vaatdoek want ik kon er niet mee overweg. Sokken heb ik ook wel eens gekocht daar, die zijn best goed.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Helaas wou ik een nieuw 2 persoonslakenzak halen bij de Xenos maar ze zijn op. Ze krijgen in januari wel weer nieuwe. Inmiddels al bij 3 verschillende xenossen geweest.

Onze oude hebben we na 9 maanden zeer fijn gebruik achtergelaten zo van ach dan kopen we wel weer een nieuwe. Niet zo slim dus..

Als iemand bij zijn/haar xenos voor 20 oktober een 2 persoons ziet liggen dan hou ik me aanbevolen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

ik zal van de week eens voor je kijken
Dinkiiiieee
Vakantieganger

Bericht door Dinkiiiieee »

Heb toevallig dit weekend voor mn (afscheids)party ook een LED lampje van de xenos gekregen, ideaal je hebt geen batterijen nodig en je wind hem op d.m.v. een handvat in te drukken... super handig en ook nog eens een vel lampje...
myrte
Wereldreiziger

Bericht door myrte »

Ik kan de bamboe-handdoek van Xenos iedereen afraden. Wat een onding is dat, zeg. Hij absorbeert veel vocht, maar hij wordt dan ook loodzwaar. Het echte probleem: hij droogt heeeeeeeel langzaam. Heb 'm hier thuis 3 dagen aan de waslijn gehad voordat 'ie droog was (gewoon wasgoed is in maximaal 24uur droog). Geen topper voor op reis dus (niet voor mij in iedergeval).
bolletjeom
Reisexpert

lees net dat die coolmax sokken zelfs €5.99 per 2 paar zijn!!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Die wandelsokken heb ik ooit ook geprobeerd, maar die heb ik na de eerste keer gebruik direct weggegooid, was geen succes. En voor hetzelfde geld haal ik op de markt uitstekende wandelsokken, al halen ook die het niet bij die van Falke.

Maar verder hebben ze inderdaad vaak prima spul voor leuke prijzen ^O^
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Daniii »

De sokken raad ik niet aan. Je krijgt er onwijs snel zweetvoeten in... Ik zou er voor wat meer kwaliteit voortaan meer geld aan uitgeven.
Nanneke
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nanneke »

De quick dry handdoeken vond ik niet echt top. Die van Rubytec droogt sneller.
Ook de sokken vond ik niet echt prettig (heb ook van de Hema geprobeerd). Falk is wel duurder, maar ik vind ze ook echt beter. Ruiken mindersnel en drogen sneler.
bolletjeom
Reisexpert

ik vind de handdoekjes juist fijner dan rubytec. Ik het het type brilpoetsdoekje. Even wennen met afdrogen maar hij gaat niet zo snel stinken als die rubytecs...en ze zijn nog een stukje kleiner en lichter
Revolucion
Wereldreiziger

Bericht door Revolucion »

Tikva schreef:Helaas wou ik een nieuw 2 persoonslakenzak halen bij de Xenos maar ze zijn op. Ze krijgen in januari wel weer nieuwe. Inmiddels al bij 3 verschillende xenossen geweest.

Onze oude hebben we na 9 maanden zeer fijn gebruik achtergelaten zo van ach dan kopen we wel weer een nieuwe. Niet zo slim dus..

Als iemand bij zijn/haar xenos voor 20 oktober een 2 persoons ziet liggen dan hou ik me aanbevolen.
heb je al iets gevonden? anders kijk ik ook nog even voor je in het zonnige zuiden.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Nee nog niks.. als je wil kijken super!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

in amersfoort hadden ze ze niet
Maaike T

Bericht door Maaike T »

Heb je zelf niet 2 oude lakens? Even aan elkaar naaien en dan is het klaar (zit je ook niet met verzendkosten).
Of ter plaatse 2 lakens kopen.
Plaats reactie