Tijd visum voor Maleisie in Bangkok

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
nini333
Reiziger
Contacteer:

Tijd visum voor Maleisie in Bangkok

Bericht door nini333 »

Hee allemaal,

Heeft iemand een idee hoeveel tijd het zou kosten om je visum voor Maleisie aan te vragen in Bangkok? Enne, hoe lang is het geldig na aanvraag en wanneer gaat het in? Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

(Ik weet dat je via de grens gewoon een visum kunt krijgen als Nederlander, maar ik kom niet via land of een vliegveld het land binnen, maar via het water.) In Nederland aanvragen zou kunnen, ik ben echter al een aantal maanden in Azie voor ik naar Maleisie ga vanuit Thailand.

Bedankt alvast!
Zin om meer te lezen? check mijn blog: www.seasonyourlife.nl/blog
bolletjeom
Reisexpert

Re: Tijd visum voor Maleisie in Bangkok

Bericht door bolletjeom »

over het algemeen 3 werkdagen maar als je meer betaald kan het soms ook in 1 werkdag
hoe het verder zit weet ik even niet en heb ik eerder vandaag ook niet kunnen vinden toen ik voor je aan het zoeken was waar de ambassades en consulaten zaten. misschien loop ik er nog tegen op en dan ben je de eerste die het hoort ;)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
nini333
Reiziger
Contacteer:

Re: Tijd visum voor Maleisie in Bangkok

Bericht door nini333 »

Na een belletje met de ambassade van Maleisië in Nederland, blijkt dat je geen visum voor Maleisië nodig hebt, als je minder dan 3 maanden in het land bent. Ik kom bijv. per boot vanuit Thailand, ook geen punt, ik hoef geen visum aan te vragen. Jippie, weer een regelpuntje van het lijstje :)
Zin om meer te lezen? check mijn blog: www.seasonyourlife.nl/blog
nc_melis

Waar Oud en Nieuw vieren in Europa?

Bericht door nc_melis »

Afgelopen jaar heb ik oud&nieuw gevierd in Londen... dit jaar wil ik het in Spanje of Italië gaan vieren.

Maar waar vinden jullie dat ik het beste heen kan gaan? Madrid of Barcelona? Milaan of Rome? En waarom?
El Niño
Reisexpert

Re: Oud&Nieuw 2010

Bericht door El Niño »

Assen. Party met Mien.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb nergens in Europa O&N gevierd. mijn ervaringen met O&N in het buitenland zijn niet zo goed. Als alle locals binnen zitten heb je er niet veel aan.
Ik gok dat je in Barcelona de meeste kans hebt om het te vieren met medereizigers en locals
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Margot Bendijk

Bericht door Margot Bendijk »

Ik zet mijn geld ook op Barcelona!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb zelf oud en nieuw vorig jaar in Budapest gevierd maar daar hadden ze een leuk couchsurfing oud en nieuw feest, op die manier ontmoet je locals en reizigers tijdens het oud en nieuw feest.. wat ik voor steden als Amsterdam hoor is dat je je gewoon even goed moet voorbereiden dus niet alleen acco boeken maar ook kijken wat voor feesten er zijn en dan van te voren kaarten kopen want de meeste leuke feesten kan je op de dag zelf geen kaarten meer voor ontvangen..
Plaats reactie