Dag allemaal

!,
Ik wil in de nabije toekomst graag in Thailand gaan wonen ( evt ook werken

), mijn hart licht gewoon bij dit land, het is er heerlijk warm en de mensen zijn over het algemeen een stuk vriendelijker en het is er nog steeds goedkoper. Nu gaat het momenteel met de economie niet echt geweldig in Thailand, en hoop dat ook op vooruitgang in de toekomst, een buitenlander mag er nu nog vrij weinig, en dat vind ik erg jammer!
Ik ben 23, nu zullen de meeste zeggen, werk hier een tijd en kom dan naar Thailand.... Maar ik wil graag in mijn jongere jaren dit land meemaken en er EVT verder blijven wonen, vooralsnog wil ik het eerst een aantal jaren proberen.
Probleem is echter natuurlijk het inkomen

! Ik heb hier lang over zitten nadenken en e-mailen en bellen, ben ook lang bezig geweest met werk zoeken in Thailand. Echter na meerdere expats gesproken te hebben die zich in Thailand bevinden, lijkt het mij beter om mijn inkomen in Nederland te blijven verwerven, waardoor ik prima in Thailand kan leven. Echter wat zou ik hier in Nederland kunnen doen? Ik ben zelf Monteur Werktuigbouwkunde, maar ik heb ook Webdesign aantal jaren gedaan, en ben hier niet vreemd mee. Echter zie ik mijzelf niet hele dagen achter het scherm zitetn, dus webdesign/ict zal het niet worden.
Graag hoorde ik van andere expats e.d ideen wat ik nu het beste kan doen, mogelijke ideen betreft het inkomen
Ik wil graag in het Noorden van Thailand een huis kopen/afbouwen evt. Maar geen heel nieuw huis bouwen. Tips beftreft locaties zijn van harte welkom

.
Maar mijn grootste zorg zal inkomen zijn
Bedankt voor jullie moeite alvast!
Mvg
Bart.