Hola medereizigers!
in juli gaan ik en mijn vriendin voor 5,5 week naar Colombia. Graag willen wij ook walvissen zien. Alleen kunnen wij op dit moment niet kiezen tussen Bahia Solano en Nuqui?
Daarnaast willen we graag weten hoe veel dagen je er minimaal moet besteden. Graag wil ik meer zien dan alleen walvissen. Zoals natuur en bezienswaardigheden.
Is er iemand die mij meer kan vertellen over Bahia Solano en/of Nuqui?
Groetjes, Gino!
Bahia Solano vs Nuqui
Re: Bahia Solano vs Nuqui
Op zich maakt het niet zo veel verschil. Beide hebben andere activiteiten naast het kijken naar de walvissen. Het grote verschil is dat je in Bahia SOlano dicht bij het vliegveld bent en niet verder hoeft te reizen. Je weet trouwens dat je beide plekken alleen per vliegtuig kunt bereiken? Deze plekken zijn veilig, maar de rest van het gebied is een no go area.
Het walvis seizoen start in juli, dus de kans dat je walvissen ziet is niet erg groot. In augustus heb je meer kans.
Ik zou wel een hotel/hostel op voorhand regelen. er zijn er niet zo veel, er komen ook niet veel toeristen. Maar het zou lullig zijn als je in een heel erg duur lodge terecht komt.
Het walvis seizoen start in juli, dus de kans dat je walvissen ziet is niet erg groot. In augustus heb je meer kans.
Ik zou wel een hotel/hostel op voorhand regelen. er zijn er niet zo veel, er komen ook niet veel toeristen. Maar het zou lullig zijn als je in een heel erg duur lodge terecht komt.