Van Kilimanjaro Airport (Moshi) naar Serengeti

Stel hier je vragen over het Oostelijke gedeelte van Afrika.
Plaats reactie
romanyvdmoezel

Van Kilimanjaro Airport (Moshi) naar Serengeti

Bericht door romanyvdmoezel »

Hi iedereen!

Mijn vriend en ik gaan in december naar Tanzania. We vliegen in principe naar kilimanjaro, willen vanaf daar naar de Serengeti en eventueel de Ngorongoro Crater. Daarna willen we terug naar Kilimanjaro om deze te beklimmen.

Ik heb al verschillende fora gelezen en overal wordt het erg afgeraden om dat stuk te rijden (van Moshi naar de Serengeti), ivm met onverharde wegen en wegen die niet op de kaart staan e.d. Ik heb daarom naar vluchten gekeken, maar dan kom je al gauw op 500 euro p.p. Dat is best prijzig...

Heeft iemand ervaring hier ervaring mee? Moet je daar ter plekke een vlucht boeken? Of iets anders?

Ik hoor het heel graag!
AnitaBellekom

Re: Van Kilimanjaro Airport (Moshi) naar Serengeti

Bericht door AnitaBellekom »

Hoi Romany,

Vorig jaar februari heb ik de kilimanjaro beklommen met een fantastisch team. Een groot deel van dit team is zelf gestart met een klein bedrijfje. Ik weet niet of jullie al een route en organisatie hebben gekozen om de kilimanjaro op te klimmen, maar ik kan je ze erg aanraden!! Op facebook kan je ze vinden, ze heten Pathfinder Safaris. Zij doen volgens mij ook de kilimanjaro in combinaties met safaries. Ik ben benieuwd of je hier meer over wilt weten, ik kan je meer vertellen.
Laat maar weten of je meer wilt weten.

Groetjes Anita
Plaats reactie