Carry Speed Tuxedo Sling Strap

Weten hoe je geweldige foto's maakt tijdens je reis? Of wil je jouw fotografie kennis delen met andere reizigers gebruik dan dit forum.
Plaats reactie
IrisdeJP

Carry Speed Tuxedo Sling Strap

Bericht door IrisdeJP »

Beste allemaal,

Iemand ervaring met een Carry Speed Sling Strap?
Wat zijn de voor en tegens om zoiets aan te schaffen voor op reis?

Groetjes,
Iris
Erik
Site Admin

Re: Carry Speed Tuxedo Sling Strap

Bericht door Erik »

Ik heb het even moeten Googlen en heb er dus geen ervaring mee. Of het echt een goede keuze is hangt een beetje af van je bestemming. In Zuid-Amerika of in Afrika zou ik zo niet rond willen lopen met mijn camera. Die blijft zo veel mogelijk uit het zicht. Voor binnen Europa lijkt het mij wél erg handig (maar ook erg prijzig).
IrisdeJP

Bericht door IrisdeJP »

Beste Erik,

Ik heb vandaag een strap gekocht die ik aan de camera kan maken. Het ligt inderdaad aan de bestemming. Maar tijdens een Andes trekking in de bergen nabij Machu Picchu durf ik het wel aan om mijn camera op deze manier bij mij te dragen. De enige reizigers in mijn omgeving zijn 15 man van de reisorganisatie en een paar ezeltjes :)
De strap die ik gekocht heb is €40, dus een stuk goedkoper en deze kan je ook tegelijkertijd met je rugzak dragen! Het merk is Ommlite.

Groetjes,
Iris
Lodder
Reiziger

Bericht door Lodder »

Hey Iris,

Ik ben benieuwd wat je er van vindt, ik ben ook op zoek naar een dergelijk systeem. Werkt het lekker als je ook nog een daypack om hebt?
Heb je toevallig ook gekeken naar oplossingen waarbij de camera aan je riem hangt? Ik zat bijvoorbeeld te kijken aar de Spider Black Widow Holster.

Groeten,
Lodder
Plaats reactie