Koolhydraatarm dieet Australië
Koolhydraatarm dieet Australië
Mijn man moet binnenkort naar Australië voor zijn werk. Hij is echter ook met een koolhydraatarm dieet bezig. Mag hij deze producten,(shakes, repen,wafels) meenemen? Als je ze niet mee mag nemen in je koffer mag je ze dan per post versturen?
Zo ja wat kost het versturen en hoe land duurt het voordat het daar aankomt?
Groetjes
Claudia
Zo ja wat kost het versturen en hoe land duurt het voordat het daar aankomt?
Groetjes
Claudia
-
- Vakantieganger
Re: Koolhydraatarm dieet Australië
Dat is een goede vraag, Australië is volgens mij heel erg streng als het gaat om het meenemen van voedsel naar het land.
Als ik misschien een idee kan aandragen, is het misschien een optie om te kijken of er vergelijkbare producten te verkrijgen zijn in Australië? Of om (tijdelijk) op alternatieven over te gaan? Ik heb zelf ook een koolhydraat arm dieet gevolgd, maar heb eigenlijk nooit repen of shakes of iets dergelijks gehad. Ik begon altijd de dag met 2 gekookte eitjes, en at verder alleen maar vlees / vleeswaren / groente / vis gedurende de dag.
Misschien (waarschijnlijk) is er hier op het forum iemand die je meer informatie kan geven mbt het invoeren van shakes / repen etc.
Succes met de zoektocht!
Als ik misschien een idee kan aandragen, is het misschien een optie om te kijken of er vergelijkbare producten te verkrijgen zijn in Australië? Of om (tijdelijk) op alternatieven over te gaan? Ik heb zelf ook een koolhydraat arm dieet gevolgd, maar heb eigenlijk nooit repen of shakes of iets dergelijks gehad. Ik begon altijd de dag met 2 gekookte eitjes, en at verder alleen maar vlees / vleeswaren / groente / vis gedurende de dag.
Misschien (waarschijnlijk) is er hier op het forum iemand die je meer informatie kan geven mbt het invoeren van shakes / repen etc.
Succes met de zoektocht!
- Kims
- Reisexpert
Hi,
Die kan hij makkelijk meenemen. De regels zijn versoepeld en hij hoeft ze ook niet aan te geven als ze verpakt zijn (processed). Je moet rauw eten, groente en fruit aangeven ivm risico op het verspreiden van insekten en ziekten, dat risico is er niet bij "processed food" uit Nederland.
Bij twijfel, wordt aangeraden om het aan te geven.
Groetjes
Die kan hij makkelijk meenemen. De regels zijn versoepeld en hij hoeft ze ook niet aan te geven als ze verpakt zijn (processed). Je moet rauw eten, groente en fruit aangeven ivm risico op het verspreiden van insekten en ziekten, dat risico is er niet bij "processed food" uit Nederland.
Bij twijfel, wordt aangeraden om het aan te geven.
Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik zou ze voor de zekerheid al aangeven, als is het maar om een dure boete te vermijden. Maar zonder al die repen etc. kan je ook dat dieet volgen hoor. Ik doe dat tenminste, scheelt je een hoop geld.