2 maanden door Argentinië

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Isa12

2 maanden door Argentinië

Bericht door Isa12 »

Hola allemaal!

Begin dit jaar besloot ik om een paar maanden Spaans te gaan leren. Na wat zoek werk kwam ik uit bij een talenschool in Buenos Aires, genaamd Elebaires.
Ik ben nu net klaar met mijn cursus en wilde mijn positieve ervaringen graag delen om andere te helpen en te inspireren!

Elebaires is een kleine, huiselijk school waar veel aandacht is voor elke individu. De leraren zijn erg goed en vinden het ook heel erg belangrijk om een persoonlijke band met iedereen te ontwikkelen. We gingen zelfs op stap met ze! Geen vraag is te gek voor ze en ze hebben ontzettend veel geduld.
Het leukste van de school vond ik de buitenschoolse activiteiten die ze elke dag organiseerden. Dit ging van extra uurtjes Spaans tot het bezoeken van alle highlights van de stad zoals de begraafplaats, La Boca en het bos bij Puerto Madera.

Na 2 maanden kan ik zeggen dat mijn Spaans met sprongen vooruit is gegaan en ik er een nieuwe familie bij heb! Mocht iemand er iets meer over willen weten, dan hoor ik het graag.

Verder zou ik graag willen vragen wat iedereen me nu zou aanraden qua rondreizen door Argentinie. Ik heb ongeveer 2 maanden over en wil graag meer van het land zien. Alleen Iguazú en Rosario heb ik al bezocht. Ik reis alleen en heb een gemiddeld budget naar Argentijnse standaarden. Is het aan te raden om in mn eentje een auto te huren en naar het zuiden te rijden?
Dank je wel!
ubiytsa
Reisexpert

Re: 2 maanden door Argentinië

Bericht door ubiytsa »

Salta regio, Mendoza regio, Bariloche regio en Patagonië
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Plaats reactie