ZW Canada + Glacier NP

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
ChristianUSA
Vakantieganger

ZW Canada + Glacier NP

Bericht door ChristianUSA »

Wij zijn onze reis aan het voorbereiden. Dit jaar gaan we grotendeels naar de Canadese Rockies.

We starten en eindigen in Calgary. We zullen op de bonnefooi gaan net zoals onze meeste reizen.
Mochten er hier mensen zijn die daar al geweest zijn hoor ik graag jullie ervaringen en speciale plekjes die jullie gevonden hebben.
Zoals hotelletjes, restaurantjes, routes, hikes etc..

Bekijk hier onze planning tot nu toe: https://www.reistipsamerika.nl/reisverslagen/#2017

Daaronder staan tevens onze andere reisverslagen richting Amerika. Via de home pagina kom je bij andere tips en tricks over Amerika.
menasil
Reisexpert

Re: ZW Canada + Glacier NP

Bericht door menasil »

Heb je de reis informatie al gevonden over Banff en Calgary? Daarin staan ook suggesties.
Calgary zou ik de Calgary Tower sowieso bezoeken en tussen Calgary en Banff kom je onderweg het Olympic Park tegen. Daar zit een museum bij over Canada en Sport helden. Je zou ook nog een bobslee ride kunnen maken.

In Calgary heb je nog leuke tentjes: The Roasterie 314 10th Street NW en Oblong Tea House 110 10th Street NW (beiden C-train halte Sunnyside). Daarnaast vind ik Nicks Steakhouse vlakbij Calgary University ook een aanrader. Ik heb zelf alleen in de Universiteit wijk gezeten qua accommodatie. Banff vond ik de hot springs en Sulphur mountain echt fantastisch.
Plaats reactie