Hallo,
Vanaf eind april wil ik 3-4 maanden (zeg 3,5 maand) backpacken door Peru, Ecuador (incl Galapagos), Colombia en Panama. Nu heb ik een aantal vragen:
- Is het haalbaar om deze 4 landen aan te doen in deze periode, of wil ik te snel / te veel?
- Als het te veel is; wat zou ik het beste kunnen laten vallen?
- Hoe om kan ik de route het beste doen, met oog op temperatuur en regenseizoen? Van Peru naar Panama of van Panama naar Peru?
- Hebben jullie nog must sees / must do's voor deze reis?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes, Ineke
3-4 maanden Peru, Ecuador, Colombia en Panama. Haalbaar?
Re: 3-4 maanden Peru, Ecuador, Colombia en Panama. Haalbaar?
1. Ja, dat is haalbaar. Een maand Colombia, een maand Peru, een maand Ecuador en 2 weken Panama.
2. Ik zou beginnen in Peru en logischerwijs eindigen in Panama, maar veel maakt het niet uit.
3. Cusco, Inca Trail, Colca Canyon, Huaraz, Trujillo, duiken bij Gordon's Rock of snorkelen bij Kicker's Rock, Cuenca, Quito, Cotopaxi, Popayan, Salento, Villa de Leyva, Cartagena, Tayrona, Barichara, Medellin, San Blas eilanden, Bocas del Toro
2. Ik zou beginnen in Peru en logischerwijs eindigen in Panama, maar veel maakt het niet uit.
3. Cusco, Inca Trail, Colca Canyon, Huaraz, Trujillo, duiken bij Gordon's Rock of snorkelen bij Kicker's Rock, Cuenca, Quito, Cotopaxi, Popayan, Salento, Villa de Leyva, Cartagena, Tayrona, Barichara, Medellin, San Blas eilanden, Bocas del Toro
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl