Hallo,
De reisplannen zijn gewijzigd in plaats van Borneo willen we volgend jaar zomer (maand juli) met onze dochter (6 jaar) naar Vietnam.
Zoals de planning nu is starten we in Hanoi en eindigen we op Phu Quoc.
Ik ben erg benieuwd hoe het weer is in deze periode want je leest verschillende dingen.
Is het anders beter om in zuid te starten en te eindigen in het noorden?
We willen graag eindigen met een paar dagen strand voordat we terug gaan naar nederland.
Heeft iemand nog goeie, bijzondere tips of ervaringen?
Rondreis Vietnam met zes jarige dochter
Rondreis Vietnam met zes jarige dochter
Laatst gewijzigd door ynes op 20 okt 2009 17:48, 2 keer totaal gewijzigd.
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Borneo in combinatie met vietnam of fillipijnen
3,5 week is erg weinig tijd om die landen eer aan te doen.
De Filipijnen ken ik niet maar voor vietnam alleen al heb je 4 weken nodig. En Borneo ( maleisisch) heeft ook 3 weken nodig als je van Sarawak naar Sabah wilt.
Je kunt ervoor kiezen om een klein deel te doen van beide landen. dus alleen Sarawak en de regio rond hanoi ofzo.
Reizen in Borneo kan pittig zijn voor een jong kind als je met het openbaar vervoer gaat. De afstanden zijn vrij groot en de bussen en wegen redelijk gammel dus je wilt misschien wat kortere stukken afleggen als je met een kind reist en dan ben je dus meer tijd kwijt om een land te zien.
De Filipijnen ken ik niet maar voor vietnam alleen al heb je 4 weken nodig. En Borneo ( maleisisch) heeft ook 3 weken nodig als je van Sarawak naar Sabah wilt.
Je kunt ervoor kiezen om een klein deel te doen van beide landen. dus alleen Sarawak en de regio rond hanoi ofzo.
Reizen in Borneo kan pittig zijn voor een jong kind als je met het openbaar vervoer gaat. De afstanden zijn vrij groot en de bussen en wegen redelijk gammel dus je wilt misschien wat kortere stukken afleggen als je met een kind reist en dan ben je dus meer tijd kwijt om een land te zien.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika