Beste,
Wij gaan begin maart voor 9 maanden op wereldreis met een baby van 8 mnd. Heeft iemand van jullie ervaring met een reiswiegje tijdens een lange vlucht? Ik heb twee opties gezien;
1. Deryan airtraveller
2. Flyebaby
Hoor graag of iemand daar ervaringen mee heeft en of er nog andere alternatieven zijn. Ik heb al contact gehad met de luchtvaartmaatschappij (Transavia) daar was de enige optie een extra stoel kopen.
Met vriendelijke groet,
Thomas
Reiswiegje tijdens lange vlucht
Re: Reiswiegje tijdens lange vlucht
Mooi vooruitzicht @thomasharms!
Sommige luchtvaartmaatschappijen hebben zgn baby bassinets aan boord, Transavia heeft dit echter niet. Ik heb goede verhalen gehoord over de Deryan airtraveller. Zelf geen ervaring mee. De flyebaby lijkt mij ook wel handig, omdat je deze tijdens jullie reis ook in een gewone stoel kunt plaatsen (om als kinderstoel te gebruiken). Als je een extra stoel koopt kun je je maxicosi meenemen, zodat je kindje daar in kan slapen. Maar dan moet je hem wel overal mee naar toe slepen. Gebruiken jullie ook een draagdoek of (ergonomische) draagzak? Na enig googlewerk kwam ik nog de bedbox van Jetkids tegen (vooraf checken of deze mee mag).

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
Re: Reiswiegje tijdens lange vlucht
@reismeis dank voor je berichtje. Dan wordt het waarschijnlijk toch de deryan airtraveller, aangezien de bedbox een stuk duurder is (€139) en je daarvoor wel een extra vliegtuig stoel voor moet aanschaffen.