Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met Mauritius. Ik heb voordelige tickets gespot en het lijkt me heerlijk om daar even bij te komen.. Maar aangezien het niet de backpackersbestemming bij uitstek is, kan ik er weinig over vinden op dit soort fora.
Dus wie heeft er tips en info over bezienswaardigheden/de mooiste stranden/leuke wandelingen/een ruwe schatting van een kostenplaatje?
Het is volgens mij een prachtige bestemming met name de natuur en mooie stranden. Goedkoop is het denk ik niet. Misschien dat @toon hier wat meer over kan vertellen.
Erik, bedankt voor de moeite! Wordt gewaardeerd en ik kan er zeker wat mee
De prijs voor accommodatie viel me alleen wat tegen. Maar ik heb even gezocht en er is gelukkig veel op Airbnb te vinden (incl. recensies), dus dat is wellicht ook een tip voor andere reizigers richting Mauritius.