Backpacken in Sri Lanka

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Britt

Backpacken in Sri Lanka

Bericht door Britt »

Beste Backpackers,

Via google ben ik op deze site terecht gekomen en zag ik dat er al een student avn de NHTV verscheidene berichten had geplaatst. Ik ben een student van de NHTV en studeer International Tourism & Travel Industry.

-Graag zou ik willen weten waarom de personen die Sri Lanka bezoeken in een trip nou juist voor deze bestemming hebben gekozen.
- Zijn deze reizen meestal in combinatie met een ander land (bijvoorbeeld india, thailand)
-Hoe lang zijn deze trips.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze vragen!

Bij voorbaat dank!

Groetjes,

Britt!
Buell

hoikes,

Bericht door Buell »

Waarom Sri-Lanka dus...

Eerst en vooral wij vertrekken op 1 november voor 3 maanden, we starten in nepal doorkruisen India om te eidigen in alle rus in Sri Lanka.

Dus van de prachtnatuur ( Nepal), naar het onverschillige( India) om the eindigen met een wauw op Devils Point ( Sri Lanka). :lol:
Ijsvogel

Re: Backpacken in Sri Lanka

Bericht door Ijsvogel »

Sri Lanka lijkt me ook een pracht eiland om een tijd op rond te trekken. Zijn er hier mensen aanwezig die ooit gebackpackt/gereisd hebben op Sri Lanka?
Er is namelijk niet veel informatie over te vinden qua backpacken. Ik vraag me ook af of het er duur is en of het wel helemaal veilig is? (ben niet echt op de hoogte : *_* )

Al vast bedankt voor eventuele reacties! :)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Er gaan niet veel backpackers heen volgens mij. Het is de laatste tijd ook weer erg onrustig geweest na een rustige periode. Kijk even op de site van Minbuza wat die er nu over zeggen. Officieel zouden de tamiltijgers nu verslagen zijn wat zou moeten betekenen dat het er weer rustig moet zijn.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
loesopreis
Wereldreiziger

Bericht door loesopreis »