Ik ben benieuwd naar mensen die ( net als ik ) een individuele reis gaan maken Down Under. Wat drijft jou, wat is jouw motivatie om er alleen op uit te gaan. Ik lees heelveel groeps verhalen maar niet echt wat je ervan vindt / denkt te gaan vinden als individu.
Goed ik zal wel aftrappen aangezien ik de topic start ..

De reden voor mij is om eens te zien hoe het is zoveel mogelijk op jezelf te zijn terug geworpen ipv een geregeld leven als hier.
Het gevoel is pas een klein half jaar gaan kriebelen en heb er vrij snel werk van gemaakt om deze "journey" te realiseren.
Ik heb 3 jaar een relatie dus hoe ga je dat doen .... We zijn samen al naar Amerika geweest en mijn fam. op Java dus vreemd zijn we niet.
Leuk is anders vondt ze maar ze steunt me er wel in - wat ik ook bij haar zou doen. Alles wat ik ook koop of over denk of whate4 deel ik met haar.
Ik vindt het heel erg belangrijk dat we alles samen doen ookal ga ik alleen deze reis maken. Je bent en blijft een eigen individu en je moet elkaar de ruimte geven om te kunnen ontplooien ( en neeh dit is gee bad xcuse om maar alleen weg te kunnen ) als je dat niet doet krijg je later problemen denk ik.
Tweede is fotograferen een hobby van me en ik denk dat ik me lol daar wel op kan maken.
Dat je mede packers tegenkomt is normaal maar ik wil zoveel mogelijk alleen doen, niet gebonden aan mensen die dit niet willen of dat niet zien zitten .... maar doen en laten wat ik leuk vindt. Ik ben van nature iemand die zichzelf makkelijk vermaakt ookal doe ik niets en toch geniet ik.
Eigenlijk is Australië niet eens waar ik "bang" voorben maar Japan .... weinig mensen spreken daar Engels en sjah mij Japans is errrug belabberd ( dat zal wel zo blijven denk ik ) maarrrr heb wel een hoe-en-wat gekregen over Japan 8)
Ik weet wel dat als deze reis bevalt dat ik dan vaker wil packen maar dan wel met me vriendin uiteraard. Luxe hotels is ook niet alles maar avontuur doet je leven denk ik - hoop ik

Ben benieuwd wie o wie ..
Lees je laters, Daan