Welke landen in april mei bezoeken?

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Lydia167

Welke landen in april mei bezoeken?

Bericht door Lydia167 »

Hallo allemaal,
31 december ga ik 5 maanden op reis. Ik ga eerst 5 weken naar Nieuw Zeeland samen met mijn vriend. Daarna ga ik alleen door naar Australië. Ik wil hier voor kost en inwoning ergens gaan werken. Mijn plan is om ongeveer 2 maanden in Australië te blijven. De laatste 2 maanden wil ik in Azië doorbrengen. Dit zijn de maanden april, mei en de eerste week van juni.
Ik zit zelf te denken aan Indonesië en Maleisië. Omdat een visum van een maand van Indonesië een stuk makkelijker is dan een langer visum, wil ik een maand in Indonesië blijven. Daarna wil ik doorgaan naar Maleisië. Ik denk dat een maand voor Maleisië vrij lang is. Daarom zoek ik nog een laatste land.
Wat raden jullie aan? Een beetje regen vind ik niet erg maar dit moet wel leuk blijven.
Ik ga liever buiten gebaande paden reizen en niet alleen toeristische hotspots langs. Af en toe een feestje is leuk maar zeker niet een must.
Groetjes Lydia
Lydia167

Re: Welke landen in april mei bezoeken?

Bericht door Lydia167 »

Sorry! Per ongeluk in de verkeerde rubriek geplaatst. Hoe kan ik dit bericht verwijderen of verplaatsen? Of kan de moderator dit misschien doen?
Erik
Site Admin

Re: Welke landen in april mei bezoeken?

Bericht door Erik »

Bij deze voor je verplaatst :) Ik heb hem even in het Indonesië forum gezet, mocht het straks meer over een andere bestemming gaan dan zullen we je topic weer voor je verplaatsen.
Plaats reactie