Route Zuid-Amerika compleet maken

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
sniffertje
Reiziger

Route Zuid-Amerika compleet maken

Bericht door sniffertje »

Ik wil een tijdje gaan reizen, vertrek in december richting Zuid-Amerika, hier wil ik een aantal dingen zeker de revue laten passeren om daarna door te reizen richting Azie (Kuala Lumpur).

Wat zou ik eigenlijk gezien willen hebben:
Iguazu watervallen in Brazilie en Argentinie
Machu pichu in Peru
Zoutvlaktes
Patagonie / Vuureiland (walvissen, pinguens, orka's etc lijken mij geweldig om te kunnen spotten)

dan zou ik graag via paaseiland en evt nog een exotisch eiland (Frans-Guenea) richting Kuala Lumpur willen gaan.

Kan iemand me een route geven die verstandig is om af te leggen en of dit te doen is in ongeveer 2 maanden en met welke vluch je het beste kan pakken naar azie. Of is het misschien verstandiger om een RTW ticket te kopen of gewoon tickets in het land zelf te boeken. Waar kan ik het beste beginnen Peru of toch Brazilie / Argentinie.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Route Zuid-Amerika compleet maken

Bericht door Tikva »

2 maanden lijkt met echt heel erg krap. Ik heb 2 maanden gedaan over alleen peru en een stukje bolivia.

Oke ik heb sloom gereisd maar dan nog, minder dan 1 maand voor die 2 landen is nauwelijks mogelijk. Dan wil je ook nog naar patagonie en paaseiland en brazilie.

Er is maar 1 vlucht via paaseiland en dan door naar auckland, vanaf daar kan je wel doorvliegen naar zuid-oost azie. Deze vlucht is duur en heel snel volgeboekt. Je moet dit dus echt ruim van te voren boeken.
Ik weet niet wat die lossevlucht kost maar afhankelijk daarvan zou je kunnen kijken naar een RTW ticket. Je hebt dan als enige optie ONE WORLD, dit is de enige waarmee je naar paaseiland kan. Je moet minimaal 4 continenten ticket nemen wat zonder taxes begint vanaf 2160
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie