Is het veilig om samen met mijn vriend te backpacken door de Filipijnen ivm de nieuwe president duterte ?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
mandooooy

Is het veilig om samen met mijn vriend te backpacken door de Filipijnen ivm de nieuwe president duterte ?

Bericht door mandooooy »

Hallo,

Mijn vriend en ik (25&27jaar) willen in januari een maand door de Filipijnen backpacken. Alleen nu is er sinds kort die nieuwe president Duterte aan dr macht, die ook wel vergeleken word met Hitler.
Ik zou graag in contact komen met mensen die dit jaar in de Filipijnen zijn geweest en wat hun ervaring was. Naar mijn idee word het in het nieuws allemaal opgeblazen en valt het in het echt wel mee. Maar helaas kan ik alleen maar oude berichten van mensen vinden die er zijn geweest en niet van 2016.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe hij/zij het dit jaar heeft ervaren in de Filipijnen en was het veilig genoeg om daar te reizen of juist gevaarlijk momenteel?

Ik hoor heel graag!
gemonde
Reiziger

Re: Is het veilig om samen met mijn vriend te backpacken door de Filipijnen ivm de nieuwe president duterte ?

Bericht door gemonde »

Ik ben hier ook benieuwd naar, ik wil er komende zomer ook heen.
Travelator
Reisexpert

Re: Is het veilig om samen met mijn vriend te backpacken door de Filipijnen ivm de nieuwe president duterte ?

Bericht door Travelator »

Is net antwoord op gegeven : )
veiligheid-filipijnen-t32723.html
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie