Malang/Surabaja - Bromo - Kalibaru

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Rugzakje

Malang/Surabaja - Bromo - Kalibaru

Bericht door Rugzakje »

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn momenteel op Java aan het reizen, we zijn nu in Yogya *O* en gaan in ieder geval nog de komende twee dagen hier besteden.

Voor daarna twijfelen we wat het handigst is. We willen van 'plek x' (Malang of Surabaja?) naar Bromo om daar een nachtje te slapen, om de volgende ochtend de sunrise te zien en daarna gedropt te worden in Kalibaru.

We zouden dus van Yogya de trein kunnen nemen naar Malang en vanuit daar dit doen, maar het is een lange treinreis en wellicht is het beter vanuit Surabaja te gaan (daar kun je heen vliegen). Heeft iemand ervaring? Kan dit uberhaupt?

Ook las ik een tijd terug ergens op een forum van iemand dat zij een driver had kunnen regelen die zo'n trip op maat met haar kon maken. Ik dacht vanuit Malang. Ze mailde hierover met twee organisaties, meen ik, en de prijzen vielen wel mee. Eentje iets goedkoper dan de andere. Maar welke organisaties waren dit ook alweer... Ik dacht eentje met een naam met een H of zo, maar ben het verder kwijt en kan het topic niet meer vinden. Misschien weet iemand hier het! :-)

Groetjes!
Kims
Reisexpert

Re: Malang/Surabaja - Bromo - Kalibaru

Bericht door Kims »

Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Plaats reactie