Waar een goede koffer kopen?

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
daretodream
Reiziger

Waar een goede koffer kopen?

Bericht door daretodream »

Hoi! Ik weet dat de meesten hier van het backpacken zijn, maar ik zoek nu al een tijdje een goede koffer. Een backpack heb ik al, maar voor korte reisjes (city trips) vind ik een koffer fijner. Iemand een suggestie? Mijn vorige koffer is helaas kapot uit het vliegtuig gekomen.

Alvast bedankt! :)
Sandervh
Reisexpert

Re: Waar een goede koffer kopen?

Bericht door Sandervh »

Welke maat? moet hij mee kunnen in de handbagage?
Zelf voor korte reisjes hiervoor de handbagage koffer van de Action. Kost geen drol, en ben best wel te spreken over de kwaliteit. Natuurlijk niet je van het. Maar zeker voor de prijs ervan een goede aankoop geweest.

Kan hem echter niet meer vinden op de site van de action. Maar was deze:
http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1554/1554192.jpg
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Bij de Lidl hebben ze regelmatig voor erg lage prijzen een handbagage koffer in de aanbieding. De koffers zijn van redelijk goede kwaliteit voor het geld dat je er voor betaalt en ze gaan langer mee dan de ruim bagage koffers omdat je zelf in de hand hebt hoeveel er mee gesmeten wordt.
wim van brink
Wereldreiziger

Bericht door wim van brink »

Koffertje van Dunlop voor 10 euro. Perfect en niet stuk te krijgen. Worden heel van aangeboden.
Plaats reactie