hier ben ik dan, 18 jaar onervaren en geen idee wat moet ik moet doen met mijn leven. Dus wat gaan we dan doen!? Juist, BACKPACKEE!
ik vertrek 25 augustus naar Perth om daar vervolgens op 27 augustus te arriveren. Mijn vlucht gaat via : Londen--> Singapore --> Perth. De eerste vraag die deze onervaren vlieger gaat stellen: Mijn bagage, hoe of wat? Mijn vliegmaatschappij is BA 'Britisch airlines'. Of moet ik dit navragen bij mijn reisbureau? Nadat ik in perth land moet ik 4 dagen wachten op mijn vrouwelijke buddy uit America, zij zal op 1 september landen. In de tussentijd wil ik wat sightseeing doen in Perth, zal ik hiervoor een hotel boeken? op een of andere manier trekt het mij niet aan om meteen in een hostel te gaan zitten totdat ik weg kan. Nadat zij gearriveerd is zullen we per bus naar Boyup brook reizen om daar de eerste maanden van ons verblijf te Wooff'en <-- zoals dat heet volgens mij. Ik ben zelf 18 en weet niet of ik tegen die tijd mijn rijbewijs heb maar als ik deze heb is het dan verstandig om daar eventueel te gaan rijden? Na de periode bij deze mensen ben ik van plan om verder te trekken met mijn buddy, enige leuke plekjes die het waard zijn om te bezoeken?... en de laatste: OP het moment ben ik in bezit van een mastercard, ik neem aan dat ik op deze intotaal €3200,- moet hebben staan. Hoe moet ik dit aan de douane aantonen? dan sluit ik mijn verhaal bij deze af en hoop ik dat jullie nog wat tips hebben voor deze toch wel nerveuze jongeman

Met vriendelijke groet,
Tim l.