Aangezien mijn eerdere vakantieplannen waarschijnlijk niet gaan lukken zit ik nu te kijken naar interrailen. Ik ben 25 dus kan dit nog net met korting doen. Ik heb al een soort route in mijn hoofd:
Amsterdam - Köln
In Köln zoek ik een vriendin op, evt kan die mij dan afzetten in Frankfurt, anders moet ik daartussen ook de trein nemen.
Frankfurt - Wenen
In Wenen zoek ik wederom een vriendinnetje op, vanuit daar ga ik dicht naar de grens van Slovenië. Ik weet nog niet of het mogelijk is om vanuit daar naar Ljubljana te reizen, anders moet ik terug naar Wenen en dan via Budapest naar Ljubljana (Als het goed is zou ik hier wederom couchsurfen).
Mocht ik niet naar Ljubljana gaan dan wil ik vanuit Wenen naar Milaan en dan Milaan - Bologna (in deze regio ken ik ook veel mensen)
OF
Milaan - Marseille - Barcelona (kan dat? of moet je echt stoppen tussendoor?) en dan terug vliegen.
OF
Nice - Marseille - Lyon. Hier in de buurt wonen mijn ouders en dan zou ik met hun terug naar Nederland kunnen.
Eigenlijk wil ik ook nog graag naar Valencia. Ik heb 3 a 4 weken de tijd..
Is dit haalbaar? En hoe veel gaat dit ongeveer kosten?? En is er ruimte voor spontane wijziging van plannen?
Ik heb geen idee hoeveel tijd alles kost, en ik snap ook niet helemaal hoe dat zit met '15 dagen binnen 1 maand' of '15 dagen achtereenvolgend'. Wat is het verschil?
Alvast bedankt!

Edit: Hier staat de kaart die ik eerder noemde -> https://www.nsinternational.nl/nl/rondr ... oCPbrw_wcB Bij 'Download de interrail kaart'
Edit 2: Heb naar de verkeerde kaart zitten kijken, dus het bericht is even aangepast