Internet in Zuid-Amerika

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
rebeccafs

Internet in Zuid-Amerika

Bericht door rebeccafs »

Hee,

Ik ben van plan om komend najaar naar Zuid-Amerika te gaan. De plannen zijn nog vaag, maar ik denk dat ik op Buenos Aires ga vliegen en dan ook naar Bolivia en Peru ga, of iets in die richting. In ieder geval een reisje jungle, bergen en locals.
1 probleem: ik moet me in december inschrijven voor mijn studie (online), dan binnen een paar weken dingen printen om te leren voor een toets die ik in februari in Nederland moet afleggen. Weten jullie of ze daar al zo ver zijn met de techniek dat ik inderdaad een paar keer op internet kan om mijn inschrijving te regelen en dat ik misschien zelfs wat lesmateriaal kan printen? Mocht dit namelijk niet kunnen, dan moet ik eerder naar huis, want het is erg belangrijk.

Bedankt alvast!

Groetjes,
Rebecca

P.S. algemene tips zijn verder ook welkom, want ik heb nooit alleen gereisd en ik heb het allemaal nog niet zo goed uitgezocht :P
ketting
Reisexpert

Re: Internet in Zuid-Amerika

Bericht door ketting »

Dat gaat vast wel lukken. Waar toeristen komen zijn ook wifi en internetcafe's.
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

In Argentinie, Brazilie en Ecuador zijn op heel veel plekken gewoon internet.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Wacht niet tot het laatste moment met inschrijven. Op veel plekken is internet, maar het is niet altijd even snel en betrouwbaar. Zeker wanneer je grote bestanden moet downloaden.

Kijk uit met inloggen met je DigiD. (En zorg dat je je DigiD voor vertrek hebt aangevraagd.) Ik zou deze niet bij een open netwerk gebruiken.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Het printen en downloaden is geen enkel probleem. Deze landen zijn moderner dan je waarschijnlijk denkt ;)
Uploaden duurt wel eens wat langer, internet blijft toch vrij traag.

Verder oppassen met inloggen van DigID.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Plaats reactie