Overstap 90 min in Dubai

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Marcussaw

Overstap 90 min in Dubai

Bericht door Marcussaw »

Eindelijk is het bijna zover en begint mijn reis vanaf AMS naar Dubai.
Hier heb ik een overstap van 90 min om vervolgens door te reizen met Quantas naar Melbourne.

Nu zit ik hem wel te knijpen als ik van alles lees over Dubai, nog een keer door security, en alles ligt ver uit elkaar.
Heeft er iemand ervaring met deze korte overstap richting Australia ik hoor het graag.
Kims
Reisexpert

Re: overstap 90 min

Bericht door Kims »

Hi,

90 minuten is een normale overstap als je je baggage door kan boeken. Als je de vluchten als 1 geheel hebt geboekt, hebben de luchtvaartmaatschappijen een verantwoordelijkheid dat je je aansluitende vlucht haalt. Mocht dat om wat voor reden niet lukken (zeer onwaarschijnlijk), zullen zij je op een andere vlucht zetten daarna.

Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Marcussaw

Bericht door Marcussaw »

Het is mijn eerste keer eigenlijk, dus was nogal nerveus aan worden nu het dichterbij komt.
Ja, ik heb het als 1 geheel geboekt.

Heel erg bedankt voor je reactie.
Smieke

Bericht door Smieke »

Wij vliegen datzelfde Traject op 26 juni. Dus ik hoop ook van harte dat het lukt haha
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Smieke schreef:Wij vliegen datzelfde Traject op 26 juni. Dus ik hoop ook van harte dat het lukt haha
Gaat vast goedkomen :)
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ik had in Doha een overstap van 50 min (ivm vertraging). Het hele vliegtuig moest zowat overstappen. Ondanks de verre afstanden lopen en de controle tussendoor toch gehaald. Ik zou me geen zorgen maken. Dubai is net als Doha een vluchthaven waar veel mensen overstappen, ze hebben er dus wel wat ervaring mee. Komt goed!
Dassen

Re: Overstap 90 min in Dubai

Bericht door Dassen »

Overstap in Dubai is geen enkel probleem er is tijd genoeg we hebben de zelfde route gehad.
Fijne reis alvast.
Plaats reactie